Bilinmeyen Numara:Günaydın Gökaşkım💙
Gökaşkım:Bu günleri de mi görecektim.Bana sabır verin ya.Yine kim yazıyor.Kızım bak bıktım benimle dalga geçmeyi kesin artık.
Bilinmeyen Numara:1.si Kötü bir niyetim yok.2.si Dalga geçmek gibi bir amacım yok.Seni gerçekten seviyorum.Ve son olarak.Ben kız değilim.
Gökaşkım:Bir bu eksikti.
Bilinmeyen Numara:Evde uyuyacağına kalk da okula gel.Özledim.
Gökaşkım:Efe veya Eren misin?Bak ikisinden biriysen öldürürüm seni.
Bilinmeyen Numara:En yakın arkadaşlarından biriyim evet ama zaten ismimi söylesen bile o değilim diyeceğim farkında mısın?
Gökaşkım:Ha bi de yakın arkadaşımsın.Ah sikeyim.Neden ya?Ben onlardan birini kaybetmeyi göze alamam.
Bilinmeyen Numara:Farkındayım.Bu yüzden buradan yazdım.Bende seni kaybetmeyi göze alamam Gökay.
Gökaşkım:Peki birkaç soru sorma hakkım var mı?
Bilinmeyen Numara:Tabi ki.Kim olduğum dışında birkaç bilgi verebilirim.
Gökaşkım:Beni ne kadar tanıyorsun?Madem en yakın arkadaşlarımdan birisin bunu anlamam gerekiyor değil mi?
Bilinmeyen Numara:Tabi ki.Bunu bilmek hakkın.Göbek adın Ulaş ama sen o ismi hiç sevmiyorsun.Utandığın zaman parmaklarını çıtlatır veya alnını kaşırsın.Ders dinlemek pek hoşuna gitmez.Tabi Almanca,İngilizce ve Coğrafya hariç.4 yaşındayken ağaçtan düştüğün için ensende hafif bir iz var bu yüzden saçını uzatıyorsun çoğunlukla.Aylin teyzem ne kadar izin verirse tabi.Biriyle uyumaya bayılırsın.Yanında biri olmadığı zamanlarda ayıcığın Kika ile uyuyorsun.Ki ben hâla neden adını bu kadar tuhaf bir isim koyduğunu çözemiyorum.Genelde yabancı şarkı dinlersin.Tabi Ezhel hariç.Reynmen'i çok seviyorsun.Gözlerini beğeniyorsun.Ama bilmiyorsun ki senin gözlerinin rengin çok nadir.Daha fazla istiyor musun?
Gökaşkım:Bu kadar bilgi yeterli.Anladım sen bana bayağı yakınsın.Ki elimde 6 seçenek var ve bunları elemek için türlü şeyler uygulamam gerekecek.Şey bir de kendin hakkında ufacık bir bilgi verebilir misin?
Bilinmeyen Numara:Renkli çorapları seviyorum.
Gökaşkım:Sağol ya çok yardımcı oldun.Hepimiz renkli çorap seviyoruz.Hepimiz de var.Enes malı çok nadir giyer ama.Bu yüzden seçeneklerim azaldı.5 oldu.
Bilinmeyen Numara:Şuan kahkaha atıyorum.İyi ki okulda çok kişi yok.Neyse hadi gel ya.Gül yüzünü özledim.Ulan daha dün gördüm ama özledim.
Gökaşkım:Dün bayağı eğlendik ama.Enes'i buzdolabına sokmaya çalıştılar.Sırf zayıf diye ya.Yazık benim çocuğuma.Neden yaptınız ki?
Bilinmeyen Numara:Ağzımdan !af alamazsın.Bunu fark ediyorum.Ama tek bir şey söyleyeyim.Furkan salağının fikriydi.Siz de orda Eren ile pes atıyordunuz.
Gökaşkım:Sağol anladım ki Eren ya da Furkan da değilsin.İşe yaradı.
Bilinmeyen Numara:Beni bulamayacağına eminim sevdiğim.
Gökaşkım:Ulan otobüse binerken telefona baktım diye düşürüyordum salak ya.
Bilinmeyen Numara: Neden bu kadar nazik davranıyorsun bana karşı.Evet beni tanıyorsun ama seni seviyorum farkında mısın?
Gökaşkım:Beni sevmen seni hayatımdan çıkartacağım anlamına gelmez.Sonuçta yakınsın bana.Bulduğumda da aynı kalacağız.Ben hiçbirinizden vazgeçmem.Ne olursa olsun.Şimdi okulun önündeyim seni bulmamı istemiyorsan telefonu bırakman gerekecek.
Bilinmeyen Numara:Haklısın.İçime su serptin teşekkür ederim.Ve beni bulamazsın.Telefon sadece benim elimde olsa bile bulamazsın.Çünkü salaksın.
Gökaşkım:Güzel iltifat.Tşk tşk kalbimi çok kırdın reyiz.
Bilinmeyen Numara:Ya bahçede ne mal mal gülüyosun hepimiz bi aradayız bi sen yoksun aq gel hadi.
Gökaşkım:Geliyorum.Benim 6 aptalım.Bekleyin oğlum ya.Hepiniz mi kantine iniyorsunuz lan.Ha bu arada seni ne diye kaydedeyim?
Bilinmeyen Numara:İstediğin gibi kaydet.
Gökaşkım:Peki.
0542******8 numarasını "Şapşal Aşık" olarak değiştirdiniz.
Şapşal Aşık Çevrimdışı~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Misin? •BxB•
Randombilinmeyen numara:Seni çok seviyorum Gökay Gökay:Kızım ne istiyorsun benden? bilinmeyen numara:Kız olduğumu söylemedim. Gökay:Bu konuşma daha da ilgi çekici olmaya başladı. ...