•Dark•

23 1 0
                                    

Şapşal Aşık:Aptal mısın aq?

Gökaşkım:Anlamadım?

Şapşal Aşık:Ben gavat değilim biraz daha beni böyle kıskandırmaya devam edersen Bulut'u döveceğim Gökay.

Gökaşkım:Lan ben bir şey yapmadım.O geldi şaplak attı bana benim suçum ne?

Şapşal Aşık:Mesafeni korumalısın!

Şapşal Aşık:Aksi taktirde ben koruyacağım senin mesafeni.Götü kolla Gökay.

Gökaşkım:Ya olum ne diye Bulut'tan kıskanıyorsun.Bulut da bizim ekipte biliyorsun. Aaaa dur bir kişi daha elendi.Bulut değilsin anladım.

Şapşal Aşık:Sen de bunu mu çıkarıyosun bundan salak mısın?Sinirliyim sana.Hem de çok fazla.En yakın arkadaşımı boğazlayacağım senin yüzünden ya.

Gökaşkım:Sakin snsjksksjsksksks

Şapşal Aşık:Oha bana random attı kesin bana aşık.

Gökaşkım:Olum salak mısın lan.Bizim gruptaki kimse böyle davranmaz.Aşık olduğun kişi olduğum için belki böyledir de sen fazla mal olmuşsun.

Şapşal Aşık:Al gırdın gırdın gerizekalı tşk tşk

Gökaşkım:Efe olma ihtimalin çok düşük lan senin.Hiç sevmez bu lafı.

Şapşal Aşık:Geriye kim kaldı aq?

Gökaşkım:OMG YİĞİT!

Şapşal Aşık:Amına koydurtma Yiğit düz ya gerizekalı

Gökaşkım:Yiğit'in düz olmadığını biliyorum gerizekalı bisexual o nsnsjskskks ve bunu sen de dahil hepimiz biliyoruz.

Şapşal Aşık:Evet biliyorum.Öyle attım ortaya mq ama Yiğit değilim beni eledin dnsmsmksmsmsmsm

Gökaşkım:Ne salak oldum ya ben dimi aşkım?

Şapşal Aşık:Kalbim duracak salak mısın?Bir daha ciddi olmadığın zaman bunu söyleme lan!Hoşuma gitti evet ama beni sevmiyorsun farkındayım.

Gökaşkım:Kırdıysam özür dilerim.Okulda mısınız ben geldim?

Şapşal Aşık:Sadece sen eksiktin güzelim gel sınıftayız ailecek.

| Okul |

"Enes sen ciddi misin ya"

Efe salağının bin bir türlü sorularına yetişemiyordum

"Ne zamandan beri?Biz senin en yakın arkadaşların değil miyiz amk bilmek hakkımız değil miydi?"

Şimdi de Eren ah ne çektim ben bu altılıdan.

"Gitmeyin Enesimin üstüne.Çocuk bizden tepki alacağını zannetmiştir.Yoksa söyler. Sonuçta Gökay da çocukluk arkadaşımız Enes de.Ben biliyordum zaten ve ben söyledim şimdilik bizimkiler bilmesin belki kötü tepki verirler diye.Daha fazla gitmeyin üzerine. Oha Enes ağlama lan."

Deli Misin? •BxB• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin