"Uyan aq salağı uyaaaaaan"
"Ne ver lan ne var insan sevgilisi aq salağı diye mi kaldırır gözlük kenarlarını sikeyim senin"
"ENES UYAN DEDİM AMK NE SEVGİLİSİ"
Şahsen gözlerimi açtığımda bir adet Efe görmeyi beklemiyordum.Ne arıyor burda bu gerizekalı?Lan bir tek Efe de değil hepsi başımda dikilmiş. Noluyor amk yine ne bok yedim?
"Sizin hepinizin burda ne işi var amk?"
"Hatırlamıyor bu salak"
Flashback~
Gökay'a evet dedikten sonra Yiğit dersin olduğunu umursamadan kapıdan çıktu gitti ve ben bayağı yıpranmış hissettim.Kendimi çok bencilce bir işin içine attığımı biliyordum.Çünkü ben salağın tekiyim tabiki.Yiğit gittikten sonra uyuyakalmıştım sınıfta.Okul bitimine kadar bir insan nasıl uyur?İşte o insan benim.Çıkışa 4 dakika kala uyanmıştım.Ders de boşmuş herkes eve gitti galiba.Çantamı felan toparladım ve önümde duran aptal kağıda baktım
"Okul çıkışı **** Parkında"
Noluyor amk?Neyse merakıma yenik düştüm.Okuldan çıktığım gibi parka gittim ama kimse yoktu.Bankın birine oturup beklemeye başladım.Birden 6-7 kişi parka doluştu.Birbirleriyle birşey konuştuktan sonra bana doğru yürümeye başladılar.Açıkçası korkmuştum.2 tanesini tanıyordum. Bizim okuldalardı.Gerisini tanımıyordum.
"Bizim ibne de burdaymış haha"
"Ömer gitme üstüne çocuğun lan baksana nasıl korktu"
" Faruk sen karışma"
Dedi az önce bana ibne diyen çocuk. Daha ne oluyor demeden isminin Ömer olduğunu öğrendiğim çocuk üzerime atladı.Diğerleri sadece izliyordu bana vurmadı sadece yakamı tutuyordu bense tepkisiz duruyordum ne hareket ediyordum ne de cevap verebiliyordum evet haklıydılar korkmuştum.Hemde fazlasıyla.
"Derdin neyse önce konuşalım sonra döversin"
"Ulan benim derdim sensin amk senin gibiler iğrençsiniz iğrenç hepinizden nefret ediyorum"
"Ama ben seni tanımıyorum ve sana bir zararım dokunmadı değil mi?"
Yakalarımı bıraktı kafasını olumlu anlamda sallayınca tam bitti gidecek dediğim anda yüzüme bir yumruk patladı.Kendimi yerde buldum. Burnum ah kanıyordu.Bir kaç tekme yedikten sonra duyabildiğim tek ses bizim 6 süper kahramanın küfürleri ve kavga sesleriydi.
Flashback Sonu~
"Lan o kimdi amk ya tanımıyorum bile"
"Kanka hatırlıyor musun bizim okuldan bir kız seni seviyordu da sen kıza ben eşcinselim demiştin.Hatta dur neydi adı ııııı"
"Özge?"
"Heh işte o çocuk da Özge'nin abisi işte"
"Lan ne demek istiyorsun Bulut doğru düzgün anlatsana.Beni seven kız niye beni dövdürtsün?"
"Olay da bu zaten biz geldiğimizde kız orda seni videoya alıyordu!"
"Hay şansımı sikeyim ya.İyi ki yetiştiniz amk biliyorsunuz ben teke tek kavgada bile bir bok yapamıyorum"
"Dışarı çıksanıza bi" Gökay herkesi kovmuştu resmen aq.Herkes çıktı Yiğir bir an bana baktı sonra sahte gülümsemesini takınıp çıktı.
"Bir daha ne olduğu belirsiz bir kağıtta yazana kanıp bir yere gitmiyorsun Enes!!"
"Lan sizden biridir dedim beni uyandırmak istemeyip parkta bekliyosunuz sandım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Misin? •BxB•
Randombilinmeyen numara:Seni çok seviyorum Gökay Gökay:Kızım ne istiyorsun benden? bilinmeyen numara:Kız olduğumu söylemedim. Gökay:Bu konuşma daha da ilgi çekici olmaya başladı. ...