Merhaba ben Bella her şey okul çıkışı oldu birden bire içimde bir gariplik oldu,her şey sadece 1 saniyede oldu . Yerde baygın bir şekilde yatıyordum herkez birden yanıma geldi ne olduğunu anlamadım. Daha sonra gözlerimi hastanede açtım ne oldu ne bitti hiç bir şey den haberim yoktu, arkadaşlarım yanımdan hiç ayrılmadı Ross, Jake ,Rick, Ricky hepsi yanımdaydı, bir kaç dakika sonra doktor geldi ve bir sorunumun olmadığını söyledi.Beni taburcu etti. Arkadaşlar la birlikte başka yerlere gittik ve en son bir kafeterya bulduk ve oraya gittik. Biraz oturduk arkadaslara lavoboya gideceğimi söyledim yanımdan Ross geldi iyimisin diye sordu bende iyi olduğumu söyledim .daha sonra mide bulantısı başladı ve hemen kustum, kusmamla birlikte ağzım ve burnum kanadı . Gerçekten iyi değildim yardıma ihtiyacım var, Ross korkup gitti benim o esnada güçlerim devreye girdi. Kim bilir kaç tane gücüm vardı. Ben çok korkmustum ne olduğunu anlamadım çığlık atmaya başladım daha sonra kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Herkez benden kaçıyordu arkadaşlarım bile. O arada tekrar bayıldım ama kimse yanıma gelmedi ne acı ama . Kafeteryada gözlerimi açtım bu sefer insanlar bana bir canavar mışım gibi bakıyorlar dı ,güçlerimi kulanarak çok hızlı bir şekilde koştum. Eve geldim ve Tanrı 'ya sordum neden ben dedim ,neden bir başkası değil Tanrım diye bağırıp durdum ve aglamaya ağlamaya başladım. Ertesi gün çok farklı şeyler oldu yeni güçlerimi kesfediyordum . Bir yandan çok iyi ,bir yandan da çok kötü bir his. Baskalarinda olmayanlar sende var ama arkadaşların tarafından rededilmekte çok kötü bir şey.