Artık güçlerimi kontrol edebiliyorum, ve çok mutluyum arkadaşlarım benimle takılmıyor ama benim yanımda ailem var. Ben Ingiltere de yaşıyorum ailemin yanına gitmek için Almanya'ya gideceğim. Uçak bileti aldım ve gidiyorum. ..
Sonunda geldim annemi arayıp Almanya'ya geldiğimi söyledim, annem çok mutlu olduğunu söyledi,ve hemen beni havalimanından alacağını söyledi. Anneme güçlerimin olduğunu söylemek zorundayım, yanlış bir hareket yapmam bile ailemi kaybetmeme neden olabilir...
Annem beni almaya geldi ama babamı ve küçük kardeşim Jeff ide yanında getirmişti. Çok duygulandım ailemi yıllar sonra görmek çok güzel bir şey. Annemler havalimanına geldi ,hepsi arabadan inip koşa koşa yanıma geldi. Birbirimize sarıldık o kadar mutluydum ki size anlatamam. Arabaya bindik ve eve doğru yol aldık. Eve geldiğimde herkez birden bağırdı "EVE HOŞGELDİN BELLA" diye bağırdılar. Ailecek çok eğlenceli vakit geçirdik. Sonunda herkez evlerine gitti bende yatağıma yatıp koca bir OFFF çektim. Kardeşim Jeff abla neyin var dedi,bende bir şey yok dedim. Jeff'i o kadar çok özledim ki onu yanıma alıp doya doya kokladım o tombis yanaklarını öptüm gerçekten çok özlemişim. Jeffle birlikte aşağı inip annemlerin yanına geldik. Annem mutfakta yemek yapıyor, babamın nerde olduğunu bilmiyordum anneme sordum annem ise baban alışverişe gitti.dedi .