3.BÖLÜM:AİLEM VE BENN

20 2 0
                                    


Evdeydim ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum.Anneme söylesem inanmıyacak ama söylemem gerek annemi o kadar çok seviyorum ki ona ve aileme zarar vermekten korkuyorum birinin bana yardım etmesi lazım, gerçekten.Annemi o kadar çok özlemişim ki dertlerimizi anlatıyorduk ,durdum ve anneme şöyle dedim

Annem bana bu konuda inanmanı istiyorum sana,babama ve Jeffe zarar vermek istemiyorum ama sana söylemem gereken çok önemli bir konu var,nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum nerden başlasam sana nasıl anlatsam gerçekten bilmiyorum.Annem beni iyi dinle...Benim güçlerim var.Derken annem gülmeye başladı, kızım sen şakamı yapıyorsun kandırma beni, diye gülmeye devam eti.Bende sinirlendim anneme biraz bağırdım ve anneme ANNE İNANMALISIN BANA BEN SADECE GERÇEKLERİ SÖLÜYORUM dedim,ve anneme söylerkende ağlıyordum .Annemin inanacağını sandım ama güldü sadece güldü hiç bir tepki vermedi .Anneme bu güçlerimi göstermek zorundaydım sadece onların güvenliği için.Annemde birlikte ağladı ,anne benden uzak dur bana inanmıyorsun ama birazdan göreceklerine inanmıyacaksın annem dedim.Annem çok şaşkındı ve benim dediğimi yaptı biraz uzaktaştı ona hızlı koştuğumu,görünmez olduğumu ve bir kaç tane daha özel gücümü göstedim ,annem öylece bana baktı ne olduğunu anlamdı ,sonra babam geldi aynı şeyleri tekrar tekrar babama anlatım ve güçlerimi gösterdim babamda aynı annem gibi donuk bir şekilde duruyodu.İkisinide koltuğa oturtum ,ikiside konuşmuyodu NE YAPICAM BİLMİYORUM...

GÜÇLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin