A versenyről

118 6 0
                                    

Mi is ez a verseny? Ez egy olyan verseny, ami végén kiderül, hogy igazi hercegnők vagytok-e. Hogy hogyan az még titok, de a verseny során megtudhatjátok. Mielőtt bárki azt hinné, hogy ez milyen gyerekes, mert hercegnős, nem az! Sok munka van benne és remélem, hogy aki jelentkezik az nem bánja meg. Aki jelentkezni szeretne az a következő részben megtudhatja hogyan kell. Addig is itt a bevezető történet:

Szól egy történet, egy hercegnőről. Ki tizenhárom éve nyomtalanul eltűnt. Ez a királyi leány a Hailey névre hallgatott.
Vidám, jószívű csöppség volt. Mindenki csodálta tisztaszívéért.
S mikor eltűnt, az egész ország gyászba borult. A király és a királyné rögtön kerestette a gyermeket. De mind hiába a sok próbálkozás, nem találták meg. Édesapja pedig nem sokkal később belehalt az elkeseredésébe. Azóta az uralkodói család minden évben megrendez egy versenyt, hogy megtalálják Hailey hercegnőt. Mindig annyi év körüli lányoknak küldték a versenyről szóló lapot-benne a jelentkezési lappal-amennyi a legifjabb fennség lehet. Rengeteget megrendeztek, de nem jártak eddig sikerrel. De anyja és nővére még nem adták fel a reményt. Mostanáig se.

Idén is megszervezik e versenyt, ami lehet az utolsó lesz. Most is várják minden leánytól a jelentkezést, aki ennek az egy követelménynek megfelel: lányok életkorának-karaktereknek-tizenyolc év körülinek kell lennie. Sok sikert minden versenyzőnek, aki majd részt vesz.

Elveszett hercegnő: A nővér történeteWhere stories live. Discover now