RP: 1x1- Fantasy

1.7K 9 0
                                    

1. Y jest zagubioną w świecie omegą, która nie umie odnaleźć się w swoim stadzie, a znalezienie alfy jest dla niej prawdziwą katorga. Na jej drodze staje jednak alfa, który jest X. Widząc dosyć wystraszoną omegę postanawia jej pomóc. Od razu ich umysły wariują na swoim punkcie.

2. X jest wilkiem, a Y boi się ich z całego serca. Pewnego dnia X pod postacią wilka ratuje Y, a ten boi się go. Aby nie straszyć Y, X zmienia swoją postać na człowieka, który okazuje się bardzo przystojny.

😈3.Wilki.
X to wilk, który uciekł z stada. Y to naukowiec pracujący w laboratorium i bada zjawiska nadnaturalne - wilkołaka X. Wilk jest agresywny i za wszelka cenę stara sie wydostać z klatki, którą go otoczyli oraz narzędziami z srebra. Naukowiec czując współczucie do stworzenia postanawia mu pomoc w ucieczce wilka. Ten ucieka do lasu i znika. Można by pomyśleć, że juz sie nigdy nie spotkają, jednak jakie było zaskoczenie widząc wilka pod drzwiami swojego domu.

4. X kupuje Y na nielegalnej licytacji hybryd. Y boi się X, ponieważ on również jest hybrydą, ale innego gatunku, a właściwie takiego jakiego się boi.

5. Y odkryła swoją biologiczną rolę - została omegą. Od tego momentu każdy wilk w stadzie chciał ją sobie przywłaszczyć. Jednak Y każdego odtrącała. Dopiero podczas spaceru natrafiła na alfę innego stada, która okazała się być ich przywódcą, czyli X.

😈6.
Y chłopak potrafiący zmieniać się w mitycznego smoka, X zwykły człowiek nie wierzący w mityczne stworzenia. Y zostaje postrzelony w trakcie lotu w trakcie sezonu godowego, a Y odnajduje zranione stworzenie i stara się pomóc nieufnemu smokowi. Smoki są znane ze zakochują się na całe życie. Co się stanie jeśli wyleczony smok po odlocie zda sobie sprawę że jest zakochany w X? Co się stanie jeśli przyleci po nią i zabierze do swojego leża i pokaże swoje ludzkie ja? Będzie dane im razem żyć? Czy X zaakceptuje życie ze zaborczym smokiem, pomimo że jest zaręczona z synem wodza jej wioski?

Fabuły RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz