Grupowe RP

1.4K 7 0
                                    

😈1. W Seulu istnieje gang i mafia, które od początku są w konflikcie. Jeden z nich to szef dobrze ukrytej i utajnionej mafii, żyje pod przykrywka bogatego i popularnego biznesmena, który dostaje wszystko czego pragnie.

Druga to szefowa ulicznego gangu. Groźna i niebezpieczna zawsze dostaje to co chce. Lubi być w centrum uwagi, wiec cieszy ją fakt, że mieszkańcy miasta zdają sobie sprawę z istnienia jej gangu oraz to żeby lepiej nie wchodzić w jej drogę.

Dwie korporacje. Które maja przydzielone dla siebie dzielnice obowiązuje pakt nie naruszenia. "Jeśli wejdziesz na moje terytorium to igrasz ze śmiercią lub jak zabierzesz mój towar." Oboje szefów maja swoich prywatnych zwolenników i przyjaciół. Graja na własnych zasadach.

Jednak co sie stanie jeśli wkrótce będą musieli połączyć siły by pokonać wroga który na nich poluje?

[Wybieranie przez pozostałych uczestników roli pod swoją postać]

😈2. Uliczna Gangstera X, która podczas wykonywania misji z pozostałym członkami gangu zostaje schwytana i przewieziona do budynku, gdzie odbywają się nielegalne aukcje żywym towarem. Dziewczynie nic nie pozostaje jak czekać na cud.
Biznesmen Y.
Praca w wielkiej znanej firmie to tylko przykrywka od tego czym naprawdę się zajmuje. Pewnego dnia próbując się dodzwonić do swojego przyjaciela, który o dziwo nie odbierał postanowił namierzyć komórkę przyjaciela.
Gdy go na mierzył natychmiast pojechał na miejsce, zabijając strażników wszedł do pomieszczenia gdzie akurat jakiś ochroniarz bił dziewczynę. Pomógł jej i wyciągnął przyjaciela z klatki po tym jak zobaczył, że dziewczyna zabiera swoje rzeczy, które większość było bronią domyślił się, że jest z ulicznego gangu.
Kiedy dowiedział się o planach dziewczyny o odnalezieniu pozostałych członków, (którzy z trudem uszli z życiem i się gdzieś ukrywają) postanawia jej pomóc. Jednak z jej trudnym charakterem ciężko mu idzie.

[Członkowie gangów i mafii mają dobierane pod siebie rolę.]

😈3. Rodzina mafi.

Lata 60 popularny bar The Red Lion, w którym wszystkie osoby znajdujące się tam są dla siebie wzajemnie życzliwe. Jednak bar jest tylko przykrywką dla mafii rodziny X, gdzie zajmują się jakimiś zleceniami, przemyceniu narkotyków itp.
Pewnego dnia głową rodziny zostaje tajemniczo otruta, a wszystkie jego obowiązki przeszły na jedyna córkę X.
Członkowie rodziny nie byli tym zadowoleni, że ma nimi rządzić kobieta, która według nich nic nie umie. Niestety X od narodzin miała wkuwanie surowe dyscypliny i nauki by zostać następca zaraz po ojcu.
Nie widząc innego wyjścia, X postanawia upozorować swoją śmierć i zmienić się w chłopaka, a z tego że nikt z rodziny mafijnej jej nie widział wychodzi to dla niej na plus. X jako chłopak dołącza do rodziny, która rządzi już zastępca jej ojca. Jej celem jest dowiedzeniem się kto stoi za śmiercią ojca, a na jej drodze stanie wiele przeszkód, główna z nich to nowy szef. Nie zdaje sobie sprawy, że od kiedy sie pojawiła przykuła uwadze mafijnem playboyowi Y, który za cel obrał sobie właśnie nieświadoma X.
Uda jej się odkryć tajemnicę śmierci ojca? Będąc przydzielona do trzyosobowego zespołu będzie mogła coś zdziałać? Zespół ja wesprze?
Czy Y dowie się że X to jednak dziewczyna i córka jego byłego szefa?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 03, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Fabuły RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz