1.
// X - seme Y - uke
X i Y są rodzeństwem. X ma 19 lat lubi imprezować, jest niegrzeczny i się nie uczy, w sprawach łóżkowych jest obeznany. Y to totalne przeciwieństwo X, ma 16lat jest grzeczny dobrze się uczy i nie chodzi na imprezy i nigdy z nikim nie spał ani się nie całował. Co się stanie gdy X odkryje, że jego brat jest gejem? I postanowi mu pomóc z jego pierwszymi razami?2.
X ma 28 lat, żone i dwójkę dzieci, które mają 7 lat. Należy również do mafii ojca jego żony, Jest zmuszony do bycia z nią przez niego. Pewnego razu w internecie poznaje Y, który dopiero co zadebiutował jako solista w Big Hit (17lat). Odrazu wpadli w relacje Tatuś-maluszek. X chce zostawić swoją żone aby być z Y, który chce zajść w ciążę. (Możliwa tylko przez operacje wszczepienia jajników i zapłodnienia w tym wypadku przez x)3.
(X - Seme, Y - Uke)
Y ma 15 lat, dom, rodzinę, szkołę, kieszonkowe i wszystko czego chcę. Pewnego dnia Y razem z rodzicami jadą na wakacje. Po jakiś czasie wracają, niestety mieli wypadek i wszyscy zginęli poza Y, który jedynie złamał rękę/nogę (albo coś innego). Od wypadku minęło kilka lat i Y jest już dorosły. Mieszka na śmietniku, a ludzie z niego szydzą, bo nie znają jego histori.
X jest bogaty i ma dziewczynę, która tak naprawdę nie kocha jego tylko jego pieniądze. Pewnego dnia kiedy X wracał z siłowni (albo czegoś innego) zauważył Y, który był bity przez jakiegoś faceta. X od razu mu pomógł i przegonił tamtego faceta.
Od tamtego czasu X czasami przychodzi do Y, a Y jest oczarowany swoim "kolegą".4.
(X - Seme, Y - Uke)
Y jest uroczym, seksownym instagramerem.
X jest chamskim, ale czasem także i uroczym chłopakiem.
Co się stanie jeśli kolega X pokaże mu swojego idola czyli Y?
I co jeśli pewnego dnia przypadkiem X i Y się spotkają?5.
(X - Seme, Y - Uke)
X ma żonę i razem z nią oczekują dziecka. Pewnego dnia przez wypadek samochodowy umiera jego żona razem z dzieckiem w niej.
X się załamuje. Popada w alkoholizm i często chodzi do barów. Myśli, że jego świat się skończył.
Pewnego dnia kiedy stwierdza, że już więcej nie może postanawia się zabić.
Y widzi to jak X chce popełnić samobójstwo. Postanawia go uratować mimo iż go nie zna.
X wpadł w oko Y po tym jak ten wtulił się w niego rycząc.
Y będzie chciał być z X, ale ten chce jedynie alkoholu i dostać się do swojej zmarłej żony.6.
(X - Seme, Y - Uke)
Y jest miłośnikiem tańca. Od dziecka chciał tańczyć. Niestety jest biedny. Jego ojciec nie żyje, a matka dostaje tyle pieniędzy, żeby wystarczyło im na jedzenie.
X musi zarobić pieniądze, ale nie wie jak.
X postanawia założyć szkołę tańca za prawie grosze. Publikuje to w internecie i robi ogłoszenia.
Kiedy Y dowiedzial się, że akurat w jego mieście ma powstać szkoła taneczna i za tak małą sumę bez zastanawiania zapisuje się tam.
Już od pierwszych zajęć Y zwracał większą uwagę na X. Na jego ruchy, ciało, mowę, wszystko.
Jednakże co się stanie kiedy Y skończą się pieniądze?7.
(X - Seme, Y - Uke)
Kiedy Y miał zaledwie parę miesięcy/tygodni jego rodzice umarli w wypadku (lub czymś innym).
Malutki Y trafia do domu dziecka.
X jest jedynakiem. Jego rodzice zawsze chcieli dwóch synów, lecz niestety po urodzeniu X jego matka nie przez jakiś powód nie może mieć już więcej dzieci.
Rodzice X postanawiają, że pojadą do domu dziecka i adoptują jakiegoś chłopczyka.
X ma już kilka latek i żadne dziecko mu się nie podoba. Kiedy już mieli wychodzić jego uwagę przykuło łóżeczko, kiedy podszedł zobaczył w środku Y, uroczego maluszka.
Rodzice X adoptowali Y.
Co się jednak stanie kiedy chłopcy podrosnął, a Y zakocha się w X?8.
(X - Seme, Y - Uke)
X ma 17/18 lat i jest jednym z najlepszych uczniów w szkole. Każda laska na niego leci i niektórzy chłopcy też. Do jego szkoły przychodzi nowy nauczyciel (jakiegoś przedmiotu) Y, który ma 21/22 lata.
Y będzie myślał, że X to mądry, ale zapatrzony w siebie debil. Po jakimś czasie odkrywa, że jednak się mylił.
Co jeśli Y będzie potrzebował pomocy i X go uratuje. Przejdą na "t"? A co jeśli Y zakocha się w X i zostanie Yendere?
CZYTASZ
Fabuły RP
RandomFabuły (Hetero i Homo) do RP: 1:1 oraz grupowe. Kilka jest moich, a pozostałe skopiowane.(Przyznaje się by nie było) Jak chcecie, możecie mi po wysyłac własne fabuły na RP, tą książkę robimy wspólnie! !Uwaga! Jeżeli znajdziesz tutaj swoje fabuły i n...