Kapitel 2

2.4K 14 4
                                    

När vi väl var hemma hann vi knappt stänga ytterdörren förens han drog ner sina byxor och sa åt mig att smaka på honom.
Jag ställde mig på knä och tog hans stora stånd i munnen, det kändes som jag skulle dö av upphetsning.

"Ställ dig upp och vänd dig om älskling" sa Liam men en mjuk röst.

Jag gjorde som han sa och jag vilade mina händer mot väggen i hallen och putade med min rumpa. Han drog upp min klänning innan han tog sitt stånd och tryckte sakta men säkert in det i min fitta. Jag kände hur han trängde sig in i mig och jag hörde det på han hur han älskade det.

Han kysste min nacke bakifrån och började köra snabbare. Våra andetag blev mer och mer intensiva ju längre det gick.

Plötsligt hör vi hur en bil kör upp och ställer sig på garageuppfarten, fan också tänkte jag.

"Någon kommer, Liam!" Sa jag i panik. Han drog sig snabbt ur mig och vi båda fixade till våra kläder innan vi sprang upp för trappan in till mitt rum.

Vi hann precis in till mitt rum innan ytterdörren öppnas och någon ropar efter mig.

"Jonna är du hemma?"

Isac såklart..

"Ehm jaa, jag är hemma Isac. Jag är på mitt rum." Ropade jag tillbaka och går mot Liam samtidigt.

Liam sitter ner vid sängkanten och kollar på mig medans jag går mot honom. Jag sätter mig gränslad över honom och kysser honom, han kysser försiktigt tillbaka.
Våra kyssar leder ganska snabbt till att vi grov hånglar med varandra, jag lutar mig närmare honom vilket gör så att Liam lägger sig ner i sängen. Han för sin hand mot mitt lår och smeker mig med sin varma mjuka hand, jag blir så upphetsad av han.

"Oj, inte visste jag att du skulle ha sällskap över natten Jonna." Jag vänder mig snabbt om och tittar mot min dörr. Såklart vem fan står inte där jo Isac...

"Isac gå här ifrån!" Röt jag åt honom men han bara log mot mig.

"Jaja, ta det bara lugnt ni två." sa han och skrattade samtidigt medans han gick mot sitt rum.

Jag vände mig tillbaks mot Liam som låg där och såg nästan helt förskräckt ut. Jag antar väl att han var rädd att Isac skulle se att det var han. Vilket är helt förståligt, eftersom de är bästavänner och har varit det i flera år.

"Tur att han inte såg mig." Viskade Liam och pustade ut, jag log mot han och besvarade han med en kyss.

"Ja det var tur." Sa jag medans jag gick upp och stängde dörren.

"Så vad vill lilla Liam göra då?" Frågade jag lite retsamt påväg tillbaks. Jag drog av mig klänningen och stod i bara underkläder framför honom.

"Fan vad du är snygg Jonna." Jag log när jag hörde han säga det. Det känns inte alls verkligt, sa Liam precis att jag är snygg? Han ska få allt han vill denna kvällen tänkte jag för mig själv.

Jag väcks av en ren och skär huvudvärk, fan ingen sovmorgon här nej. Jag vänder mig om och till min förvåning så ligger Liam bredvid mig och sover. Tankarna börjar snurra runt i mitt huvud, vad fan har jag gjort och vad hände igår kväll?

Har jag haft sex med Liam?

Jag kollar ner på min kropp och ser absolut inga kläder på, fan fan fan. Försiktig så lyfter jag upp täcket och ser om han har på sig några kläder med det har han ju inte heller.
Jag tittar upp runt mitt rum och ser hur solljuset lyser upp hela rummet, det här går inte jag är alldeles för bakis för att få mer huvudvärk av solen. Jag reser mig sakta upp och går försiktigt mot fönstret och stänger gardinerna så jag slipper solen, det tog inte långtid förens det underlättade för mina ögon.

"Godmorgon" Jag vänder mig om och ser hur Liam stirrar med uppspärrade ögon mot min alldeles nakna kropp.

Brorsans bästavänner 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant