"Godmorgon" viskar jag samtidigt som jag kollar på Liam. Det pirrar i hela min kropp, jag blir så nervös runt Liam.
"Ska du bara stå där eller ska du komma och lägga dig här bredvid mig älskling?"
Jag börjar gå mot sängen och sätter mig gränslat över Liam. Jag börjar små le emot han och stirrar in i hans ögon. Fan asså han är så sjukt fin, han är en sån kille du vet som man bara vill ha.
"Sexig" viskar han och rör sina händer upp och ner mot mina lår. Jag blir helt varm i kroppen och det pirrar över allt.
Jag lutar mig neråt mot Liam och vi börjar hångla. Våra tungor möter varandra och jag för sakta upp mina händer mot hans ljusbruna hår, jag leker och drar mina fingrar igenom hans hår.
Jag känner hur hans hand sakta men säkert börja mer och mer närma sig min fitta, jag klarar ej av det mer blir snart galen.
"Liam bara kör på asså blir galen." Viskar jag och stönar långsamt.
"Det gillar jag" han för in 2 fingrar i mig och börjar pumpa in och ut, in och ut.
Plötsligt kastar han sig över mig och ligger ovanpå mig helt naken.
Han lägger sin fria hand runt min hals och stryper mig smått medans vi fortsätter hångla och han pullar mig.Jag stönar så högt som jag aldrig har gjort innan, jag vill bara ha han i mig.
Hela min kropp skriker av njutning, så nära att komma att mina ben börjar skaka."Uh Liam, snälla knulla mig"
Han drar ut fingrarna ur mig och bara ler mot mig.
"Sug av mig." Sa han och satte sig ner en bit ifrån mig och började sakta smeka sitt stånd.
Jag gick på alla fyra mot honom, jag slickade mig runt läpparna och tog tag i hans stånd innan jag böjde mig ner och slöt min våta mun omkring hans kuk. Jag började suga av honom och tryckte ner kuken i halsen på mig. Liam la sin hand på mitt huvud och började hålla ner mitt huvud ännu mer, det tog inte långtid innan han började stöna.
Jag ökade takten och åkte ner och upp i snabb fart, salivet rann över allt. Plötsligt drog han upp mitt huvud i mitt hår."Duktig flicka." Sa han
"Mhm så du vill bli knullad nu?" Frågade han samtidigt som han runkade av sig.
"Ja ja det vill jag." Stönade jag ut
"Vänd dig om." Beordrade han mig. Jag gjorde som han sa och utan förvarning tryckte han sig i mig.
"Duktig flicka." Sa han och smällde till min röv. Det gjorde lite ont men det berör mig inte.
Låren slog hårt mot honom och ljudet från våra kolliderande sköten blandades snart med våra flämtningar och stönanden. En varm flod vällde plötsligt ut inne i mig och jag kände hur det ryckte i kuken.
Han kom i mig.Jag vände mig om och la mig ner bredvid Liam.
Han såg ut att vara helt slut.
Jag drog ner min hand och tog tag om hans halv slakna kuk och långsamt började jag runka av honom.
Jag satte mig gränslat över hans ben och tittade upp mot hans ögon medans jag långsamt runkade av han.Långsamt drog jag tillbaka förhuden. Ett glansigt ollon visade sig och jag smekte över det med tungspetsen.
Ett par händer fattade om mitt huvud. Jag kände hur kuken gled ur munnen och sedan trängde sig tillbaka igen. Jag formade tungan kring undersidan av kuken, så att kuken omslöts av min varma och fuktiga insida av munnen. Han började munknulla mig nästan som jag vore en fitta.
Det tog inte långtid innan han kom igen med ett stönande som fyllde min mun full med sperma.
Jag svalde det på en gång och drog ut tungan och visade honom."Det är bra att du vet vad pappa vill." sa han och jag bara nickade.
Våra ögon möttes ännu en gång och vi log mot varandra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Brorsans bästavänner 2
Fiksi Remaja1 år har gått sen Jonna och Anton gjorde slut.. Men har alla känslor för alla killar försvunnit? Jonna har nästan precis fyllt 18 år och lever livet, hon festar, träffar killar, men hon stöter också på en välkänd kille från hennes förflutna allt fö...