Rozdział 2 - Wyjazd do los santos

229 5 0
                                    

Po 2 latach prac zagranicznych wujek Jack'a wrócił... Był w szoku jak bardzo Jack się zmienił wydoroślał zamiast w wieku 15 lat chodzić po pubach, barach postanowił pracować co prawda jako pomoc sprzątająca ale jednak. Zarabiał jakieś groszę które starczały mu na wyżywienie się i zakup jakiś farb do remontu mieszkania. Jak wujek wrócił remont już był skończony więc wrócił on do pięknego mieszkania. Jack niestety nie był lubiany w szkole przez to że nie chodził z klasą na dyskoteki i na różne inne zabawy z alkocholem. Miał on na szczęście jednego szczerego przyjaciela który zawsze go bronił i zawsze pomagał miał on na imię Carl, Carl Scott. Jack mówił do Carla po nazwisku tak samo jak Carl do niego... Jack był dumny z swojego nazwiska... Jack Zeiss było to nazwisko jego ojca, który był jego autorytetem... Jack poznał się z Carlem właśnie przez swojego ojca... znajomy z pracy taty Jack'a... za kolegowali się bo Carl też był średnio lubiany ale za to był silny... przyjaźń chłopaków przetrwała aż do 19 roku życia i do momentu śmierci rodziców Carla... wtedy przyjaciele stwierdzili że to koniec złych wspomnień z Miami i wyjeżdżają do los santos w poszukiwaniu nowej przygody...

Niebezpieczna przygoda w Los Santos | GTA5Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz