part 5

751 90 6
                                    

In morning

"Hmm so nandani and Bhai are u guys are ready for  ur relationship test,avni said in cold tone  while eating and nandani get scared and Manik notice it"

"Yes..s I am ready,nandani said"

"Avni why are u scaring nandani with ur cold tone ,Manik said in  defending tone ".

"Bhai I am just checking her confidence ki Meri asi tone ka baad bhi woh kitni confident rah ya nahi sakti hai so just chill,avni said "

'Hmm so ap dono ka test breakfast ka baad lungi so eat breakfast peacefully  ,avni said"

"Wasa doc Shaadi lab karo gayi tum ,Neil said imagining his ND her marriage."

"Mr khanna ap ko uss ki fikar karna ki zaroorat nahi hai kyun mein Shaadi nahin karna chahati,avni said while Neil made faces and muttered kharoos kahin ki."

"Mr Khanna filhal tu ap apni bhen ki fikar Karen Kay pata Nandani test mein pass na ho sakta tu uss ko smpathies Dena ka liya ap ka uss ka sath hona bhi toh zaroori hai,avni said"

"Acha aur agar Manik test na kar paya tu ,Neil said "

"Tu Kay zayda sa zayda Bhai do theen din royen ga lakin uss sa Zindagi bar ka Rona sa Bach jayen ga aur Bhai mujha na kar sake itni in mein himmat nahi ap ko zayda fikar karna ki zaroorat nahi hai samjha,said avni"

  -----------------&&&&-----------------
After breakfast

"Mujha dar lag Raha hai Manik tumhari bhen pata nahi Kay kariya gayi muj sa ,nandani said"

"Woh sirf tumhara test nahi la rahi mere bhi la rahi so tum yeh chatter box band karo kab sa bola ja rahi ho sakoon sa yaha sofa par bhetho ,Manik said "

"Wasa avni itni strict kyun hai Manik beta ,ask Sweta"

"Woh aunty strict Bahar sa hai woh Ander sa bohat hi soft heart hai ap abhi uss ka ek hi Roop dehka hai na tu iss liya ap yeh kah rahi hai doll ka har kisi ka sath alag behaviour hai ,Manik said"

"Kay doc naagin hai ichadari jo koi bhi Roop la sakha ,Neil said while everyone faceplamed."

"How dare u to say anything to my doll,Manik angrily said and Neil get scared"

"Bhai leave it ussa na mazak mein yeh kaha hai kyun uss bechara ko dara rahain uss na srif ap dono ka mood light karna kaliya kaha aur ap uss par gussa kar Rahain ,avni said when she is coming down from. Stairs she hear everything ND than defend him from manik and Neil was on mine cloud ."

"Doc tumhara Bhai mujha dant Raha hai mein toh mazak kar Raha tha,Neil say while try to clinging with avni but nandani drag him from avni ".

"It ok Mr Khanna I know so ap ko kuch khena ki zaroorat nahi hai ,avni said while Neil smile widely."

"Ok so let start ur and nandani test ,avni said ".

"Ok so phela mein nandani sa test lena start karti Hoon .Ok so nandani mein tumsa pehla kuch quiz karo gayi ND u have to give short but reasonable ans in 60 sec ok .nandani first relex ur self issa socho ki mein tumhari teacher Hoon aur tum Meri student and mein tumhara ek Viva la lari Hoon ok so relex,avni said"

"Ok so first tell how do u felt after fell in love ur time start now ,avni ask from Nandani."

"Mujha bilkul issa laga ki mein jannat mein aayi I feel so happy which I can't even describe in word.my heart was in pleasure after I fell in love,nandani answer avni while lost in her beautiful memories"

'Hmm ok my next question is if u have to chose between ur love and family what will u choose ,avni ask from Nandani"

"Mere liya yeh bohat hi worst situation hogi par mein apni pyar aur family mein sa apni family chose karo gayi because mere wajood hi un ki wajah sa hai mere parents na mujha parhaya likhaya itna kuch Kiya mere liya tu Kay mein in ka liya apna pyar kurban nahi kar sakti  chan dino ki takleef hogi par ma baap ki Khushi ka Samna woh takleef woh takleef kuch bhi nahi hai , nandani answer avni while having tears in her eyes and in everyone eyes while Khanna were proud of nandani and avni was very impressed by nandani answer."

"Congratulations nandani iss test mein pass ho gayi tum par abhi do test aur Baki hai now it time for 2nd test take this paper ND pen write Bhai favorite dishes name in decending order u have only 60 sec for this than go to kitchen ND make some dish taka mujha pata Chala ki tum Bhai ko Shaadi ka baad Ghar ka Khana bana kar de sako woh Kay hai na Bhai ki maid Kay hath ka Khana acha nahi lagta hai be fast because for dish u have only 1 hour that it ok u write the dishes in decending order now go while I take Bhai test.,avni said to nandani and nandani goes to kitchen and avni take Manik test same like nandani Manik also made a dish eveyone praise them ND avni again got impressed by nandani.'

"So nandani this is ur last test ok so this is a lie detector machine  I will ask some questions u have to  answer me truthfully,avni said to nandani showing him machine.'"

"Ok so tell me tum Bhai par kitna trust karti ho,avni ask "

"Sab sa zayda trust Manik par karti Hoon,nandani answer and lie detector show yes "

"Kay issa kuch bhi hai Jo tum Bhai sa chupa rahi ho something related to ur past,avni ask"

"No , nandani ask her lie detector show yes .like this avni ask few more questions from Nandani and she say all ans truthfully and avni also ask same question from Manik he also ans truthfully".

"Congratulations Bhai Gori charna ka liya tayar ho jayen,avni said and hug Manik ND nandani "

"So doc ab ap ka doubt clear ho gaya Hain,Neil ask from avni"

"Yes mister ab toh ladki walon ko ladkon walon ka Samna juk kar swagat karna hi para gaya ,avni said "

"Hum ladki Wala Hain toh Kay hum kisi sa Kam nahi yeh baat to ap ki prove kar hi deyga hum ,Neil said while avni made whatever face and roll her eyes '

"Bhai mein ap ki aur nandani ki Shaadi ki rasmein shuru karna sa phela ek welcome back party rakna chahati Hoon ap ka liya aur hum iss party mein ap dono ki Shaadi ka baara mein bhi announce kar da gayen what say,avni ask from Manik"

"Jasa tum Kaho doll,Manik said"

"Than ok Kal party hai,avni said' .

,

Broken Heart Can Be HealedWhere stories live. Discover now