part 6

889 99 17
                                    

"Aaj toh mujha zayda handsome lagna ki zaroorat hai pochu kyun,Neil said to Ali and dd"

"Kyun ,they both said in Union"

"Is ki pheli wajah hai ki iss party" mein Meri bhen ki Shaadi announce hogi ND second wajha hai ki mujha Meri beautiful si avni ko Jo impressed karna hai,Neil said"

"Wasa Neil kahin tujha sirf uss sa attraction toh nahi hoyi jissay toh mohabaat kaeh Raha hai ,ali ask"

"Nahi mujha koi attraction nahi hoyi mujha love at first sight howa kasam jab ussa hospital mein dehka tha na aryan ka sath(aryan dd child)uff mein ko bas uss mein Koh hi gaya aaj bhi yaad uss uss din sa la kar aaj Tak har aada kasa woh bar bar apna balon ko apna ear ka picha karti hai kasa elder sa pyar or mohabaat sa baat karti hai  tumha logo ko pata hai uss ki annkon bilkul ek hirni jasi hai lakin ek jayal hirni Jo heal hona ka intazar kar rahi hai taka war kar sake uss ki annkon mein dard dehka hai meina aur khud sa waada Kiya iss ko uss dard sa barhar la kar Zindagi Dina sikhon ga hasna Sikhon ga ."

"I am so happy for u Neil Chalo ab Kam sa Kam tum uss chipkali mitali sa toh Tere picha chutaga,dd said"

"Nahi Neil galti sa bhi mitali ko yeh yah pata nahi lagna chaiya ki toh avni sa pyar karta hai woh tujha aur avni ko milna sa phela hi lag kar de gayi janta hai ki woh tujha la kar obsessed hai,Ali said"

"Hmm avni aur mitali ek dusra ka Samna na hi aayen toh acha hoga ,Neil said"

"Chalo late ho Raha Hain,dd said'

              ----------------------
"Wasa avni tujha Neil kasa lagta hai kitna acha hoga na agar Teri Shaadi uss as ho Jay ,Manik said"

"Bhai Neil ek bohat acha ladka hai  woh duniya ki best ladki deserve karta muj jasi broken nahi Jo apna emotions ko hide karti hai iss so called cold face kay picha,avni said while a lone tear escape from her eye."

"Avni Meri Jan Meri doll logo ko apna sa dur karna band kar do .logo ko dur kar ka tumha hi dard Mila ga khabhi khabhi agar heal  apna  nahi kar sakta woh koi stranger kar jata Meri Khushi ka liya Dil sa hasna Sikhon ,Manik said while cupping avni face "

'Ok Bhai pori koshish karo gayi mein,avni said "

"Koshish nahi doll tumha khud ko badal na hoga tumha pata hai na agar tum khush rahon gayi toh mehta 's ko gussa aay ga aur gussa un ki barbadi la kar aay ga un ko un ka Kiya ki saza zaroor Mila gayi hmm Chalo ab jaldi karo nicha sab as gay Hain ,Manik said ND kissed avni forehead."

--------------------------------------------------
"Asha jaldi Kam karo iss Manik ki to mein  damki de rha hai ki jaldi sab Kam nahi Kiya toh Ghar sa nikal de gaya, Ashish said"

"Aaj mujha kitna gussa aaraha hai na Papa ap ko pata hai ki mein na aaj tak ka khud chalkar Pani bhi nahi piya aur aaj aasa nokar ki tarha Kam karna par Raha hai, juhi said"

"Juhi Meri Jan in sab kamo sa bachana ka srif ek hi tarika  hai ki tum kisi bhi tarha woh Neil ko Shaadi ka liya razi kar lo phir humri lotri nikal aay gayi,dy hiw said"

"Ok dadi,juhi said"

--------------------------------------------------
"Welcome my sweet bhabi aww u are looking so beautiful Bhai toh Gaye Ap ko dehkna ka baad Kam sa akhir Meri bhabhi itni khubsoorat Jo lag rahi hai ,avni said while smiling  ND are hero is cleanbold after seeing his queen smile ND look "

"Hayye doc itni khubsoorat lag rahi Hain ap ap ka Samna toh nandani kuch bhi nahi hai,Neil said"

"Mr Neil ap bhi bohat acha lag Raha Hain ,avni said "

"Srif acha ya,Neil said "

"Ok fine u r looking" handsome,avni said

"Avni beta tum such mein bohat khubsoorat lag rahi ho,Sweta said "

"Aww thank u sweetie ab mein ap ko aunty Kaho gayi toh yeh galat hoga akhir ap lagti hi itni young hai ,avni said"

"Avni beta ek tum ho jo na Meri itni tarif ki hai ghar mein mujha toh kisi na pocha Tak nahi ,Sweta said while glaring Neil ,bebe,and parkash."

"Aray kisi ki itni himmat ki Meri friend sweetie ki tarif na kar ap mujha baaten ka kis na nhi ki Meri pyari sweetie ki tarif mein unko dimag ka ilaj kardo ki aur annkon ka bhi ,avni said"

"Avni putter Manik kahan hai,parkash ask,"

"Aaj woh Bhai ..lo monster ka naam liya aur monster hazir ,avni said while all laugh "

'"Manik beta tum bohat handsome lag Raha ho ,bebe said"

"Thank u my sweet baby,Manik said"

"Chal badmash,bebe said ND playfully hit Manik on his shoulder."

"Wasa  doc avni u are looking breathtaking,Neil said"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Wasa  doc avni u are looking breathtaking,Neil said"

"Wasa  doc avni u are looking breathtaking,Neil said"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Avni dress)

"Neil Kay tum mere Samna Meri bhen sa flirt kar Raha ho,Manik ask."

"Woh Kay hai jiju ap na Meri bhen chori ki hai toh mein ap ki bhen chori karna ka soch Raha hoon,Neil said while avni blush a little."

"Acha woh toh hona sa  Raha ,Manik said"

"Dehkta Hain,Neil said "

"Chalo ab dance ka time and sab dance Karen ga sweetie ND parkash ,dd ur bebe Manik Bhai ur nandani bhabhi ,Ali and Riya ok, avni said "

"And Neil ND avni ek sath dance Karen gay,Ali said "

"Par,avni said"

"Par car kuch nahi tumha bhi dance karna hoga ,Manik order avni"

"Ok fine ,avni said"

"So music,Neil said ND all dance on mareeza ishq Hoon mein."





Broken Heart Can Be HealedWhere stories live. Discover now