Splashhh
Yah hyunggg!!! Wae simbah kook?!!
Dah hyung gerak kook xbangun sape sruh. Pergi mandi cepat... Nnti biskut kat bawah tu hyung perabiss. Ish janganla makan tu kook punya. Dhla p siap cepat. Kata jimin sambil melangkah keluar bilik. Dasar hyung pendek. Aku dengar kook!!!!!! Alamak habis aku...~Skip dekat sekolah~
Saera pov
Pagi ni aku perlu pergi ke bilik guru untuk berjumpa dengan cikgu Ling untuk menghantar kertas lukisan. Aku harus lalu didepan bilik stor sukan untuk melintasi pergi ke bilik guru. (Author tau ayat cam keling)
Aku terasa ada org jalan dibelakang aku. Aku toleh.... Damn jeon Jungkook... Dia merentap kasar tangan aku dan membawa aku masuk kedalam stor sukan. Lepaslahhh sunbae!!!! Sakit!!!!
Jungkook pov
Lepaslahhh sunbae!!! Sakit!!!! Jerit yeoja yg ada depan aku skrg ni..... Kau ingat apa kau buat aku aakan lepaskan kau macam tu ja haa?!!! Hahaha. Aku takkan lepaskan kau.
Aku berjalan mendekati saera dan mengunci pergerakan dia di dinding.Saera pov
Sunbae nk buat apa ni?? Tlg lepaskan saya hikss. Jangan menangis syg~~~ Dia menarik getah rambut aku sehingga terburai rambut aku yg panjang dan mengangkat aku secara bridal style dan meletakkan aku di atas katil lama yg berada dalam stor sukan. Dia on top aku dan mencium aku. Aku tidak membalas malah aku terus menangis kerana aku xmampu melawan seorang namja di atas aku.
Gedeganggggg
Aku dan jungkook menoleh ke arah pintu tu dan munculnya chanyeol dengan muka yg merah padam akibat marahkan jungkook. Dia segera menumbuk dan menendang jungkook lalu membawa aku keluar pergi ke belakang sekolah.
Kenapa kau x tunggu aku tadi? Kau tgk apa dia buat kat kau? Dia nak cabul kau tahu tak?! Chanyeol menengking aku... Mianhei Chan hiksss. Dah. I'm sorry sebab tengking kau. Tapi aku buat semua ni sbb aku sygkan kau. Nae? Nae...
Lagi satu... Hmm? Cantik jugak kau xikat rambut ni. Buat aku tergoda... Bisik chanyeol ditelinga aku... Aku pun blushing dh macam tomato... Hihihi. Blushing kau yer.. Dh khaja. Nae.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Abaikan typo
YOU ARE READING
SUNBAE ~jjk~
FanfictionMengisahkan seorang yeoja yang sering dibuli kerana dia merupakan seorang yang nerd.