Mianhei sunbae hikss. Tangisan si Saera kerana Jungkook mencengkam rambutnya dengan kuat.
Sakit kau cakap??!! Habis baju aku kau tumpahkan milo x sakit pulak hati aku ni. Apahal kau ni xmampus ha? Hidup pun menyusahkan orang. Jungkook ingin menampar Saera tetapi langkahnya terbantut apabila tangan seseorang menahan tangannya.
Berani kau sentuh dia?!!
Hero pujaan dia dah datang lah. Haha.
Aku dah pesan banyak kali kan jangan sentuh dia. Chanyeol segera menumbuk muka hensem jungkook.
Bukkk.
Arhhh sialll. Ahli bts yang lain sedang bergaduh dengan geng exo.BTS! EXO! SAERA! SILA DATANG KE PEJABAT SAYA SEKARANG!
~Skip dibilik pejabat~
Kamu semua ni x serik ii ke haa?! Marah Mr Wong sambil meraup rambut putihnya kebelakang.
Orang yang sama! Kes yang sama! Xhabis ii gaduh.Saera! Kamu pelajar yang cemerlang tapi kenapa kamu selalu terlibat dalam kes macamni?! Saera hanya menundukkan kepalanya. Saya xkira kamu semua akan dikenakan hukuman balik sekolah nanti. Kemas bangunan junior kamu. Sekarang kamu semua boleh keluar.
~Skip. Habis mengemas bangunan~
Jungkook pov
Takguna kau Saera. Kau tunggu apa aku akan buat kat kau. Aku nak kau terseksa sampai aku puas.
End jungkook pov
Saera.. Jom aku bawak kau pi klinik. Aku tgk kau sakit tu. Xapa la Chan. Aku oky ja ni. Kau tu haa yg lebam kat muka tu. Kau yang patut kena rawat. Lagi ii si Baekhyun tu. Lebam sgt dh tu. Kami xapa sbb kami lelaki. Kau tu. Hmm. Meh aku hantar kau balik. Oky Chan.
~dalam kereta~
Chan... Hmm? Thanks sbb selalu ada dengan aku. Kau dgn exo je kawan baik aku. Thanks sbb selalu ada time aku susah senang and selalu protect aku..
Aku kawan dengan kau dari kecik Saera. Aku syg kau sgt ii. Aku xsuka tgk orang yang aku sayang sakit depan mata aku. Khaja dh sampai.
Gumawo Chan. Syg kau. Bye.Aku syg kau lebih dari kawan Saera. Gumam Chanyeol dalam hati.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf sbb chapter ni pendek skit. Thank sbb baca and jgn lupa vote. Abaikan taipo yew (≧∇≦)/
YOU ARE READING
SUNBAE ~jjk~
FanficMengisahkan seorang yeoja yang sering dibuli kerana dia merupakan seorang yang nerd.