RapMon povWeyh Kook... Hmm? Aku nak tanya kau ni.. Apahal kau benci sgt dekat yeoja tu?? Yeoja mane hyung? Saera laa... Oh.. Si nerd tuh. Aku pun xtahu lah hyung. Aku xleh tgk dya depan mata aku. Aku pun xtahu apasal aku benci dya sgt ii..
Org tua ii kata kan kook... Mula ii benci lama ii syg. Kata jimin sambil tersenyum mengejek. Pukkk. Ahh appo. Rengek jimin apabila jungkook katoq pala dya dgn buku.. Aku dgn yeoja lawa ii pun aku xsangkut, apatah lagi si nerd yg hodoh tu.. Not my taste. Jimin dan rapMon hanya menggulingkan bola mata sahaja.
Jimin pov
Weyh.. Korang perasan x... Si taehyung tu asyik termenung ja.. Dia ada masalah ke? Aku pun ade perasan jugak. Selalu dya paling bising... Kata suga sambil melihat kearah taehyung.. Erm Tae? Dya xdgr la. Kuat la skit. Yah taehyung. Ish dya ni org panggil buat xtau pulak. Yahhh Kim Taehyung!!!! Omakau tembakau... Hah? Wae panggil aku? Kau tu apahal asyik termenung ja? Ade problem ka? Share la kat kitorang. Xde pape ii. Aku kawan dgn kau dh lame tae, aku tgk mata kau pun nmpak sgt kau tipu... Kata Jimin sambil mengangkat kening sebelah kiri... Nothing beb.. Erm oky.
Taehyung pov
Xguna kau kook. Kau nak rogol adik aku kan. Kau tunggu kau.
Author pov
Hari keesokannya
Bts memasuki perkarangan sekolah mereka tanpa taehyung kerana taehyung menyuruh mereka pergi sekolah dahulu.
Jungkook pov
Kaki Ku berhenti melangkah apabila aku melihat kelibat Saera yang sedang khusyuk membaca buku sambil berdiri. Idea jahat aku sudah mula dtg diminda. Aku berjalan dan merempuh bahu kiri Saera.
Kau x boleh jalan elok ii eh?! Maaf tapi sunbae yg langgar saya tadi. Kata Saera kpd jungkook. Ahh kau yg langgar aku tadi. Huh. Jhope hyung. Kau pukul si Hodoh ni. Jhope jalan mendekati Saera dan menampar wajah Saera tanpa belas kasihan.
Jungkook ingin menendang Saera tetapi tiba ii Taehyung menghalang dan menumbuk jungkook dengan kuat.
Bukkkk
Tae apahal tumbuk kook?!! Marah RapMon kpd Tae. Jin amat geram dgn perbuatan taehyung dan menumbuk taehyung dengan kuat. Kau apahal Tae?! Dah jatuh cinta dgn si Hodoh ni?! Bentak Jimin kpd Taehyung.Untuk pengetahuan korang semua!!! Kim Saera ni Adik aku!!! Kim Taehyung!!! Aku dah tahan lama dengan perangai korang semua. Xguna!!! Sanggup kau pukul yeoja yg xcari masalah dengan korang!! Lagi ii kau jungkook. Kau sentuh adik aku lagi aku bunuh kau! Jungkook dan bts hanya mendiamkan diri.. Jom Saera. Taehyung menarik tangan Saera dan menjeling tajam ke arah bts.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hope you guys Enjoy it
YOU ARE READING
SUNBAE ~jjk~
FanficMengisahkan seorang yeoja yang sering dibuli kerana dia merupakan seorang yang nerd.