Tae-Hyung ile hayal et | Bad Girl & Bad Boy | #3

761 27 7
                                    

Eveett.. Yarın oldu.. Hepimiz aynı anda uyandık.. Çünkü alarm kurmuştuk.Ve alarmlarımız aynı saatteydi..
Ve sabah olanlar:
Minje: OÖFF!! OKUL NEDEN VAARR??!
Hyoson: LÂNET OLSUNN!!
İseul: LÂNET OLASI LÂNET OKUL!!
SueHan: OKULUN BEN TA ***......**
SungJun: NEDEENNN??!
Yuri: NİYYEEE???!
Ben: GERÇEKTEN NEFRET EDİYORUM!!
Zar zor kahvaltımızı yaptık, ve rutin işlerimizi yaptık..Biraz da badana(makyaj anlarsınız artık ksjs) yaptıktan sonra cantalarımızı alıp çıktık..

Giysi:

En sonunda da okula doğru yola koyulduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonunda da okula doğru yola koyulduk.Ve sonunda şu lânet olası okula geldik.. Sınıflara çıktık.Ve girdiğimizde bir kızı dövüyorlardı..Ve bu o Bad Boy grubuydu..Ben de araştırdım falan bu grubu.. Grubun adı da BTS'miş..Bizim adımıza çok benziyor.. Çünkü bizim grubun adida BGS .. Bu bir tesadüf olabilir mi ..??. Neyse.. Bunları bir kenara bırakıp kızın yanına gittim.. Kıza tam vuracakken elini tuttum.Ve ters çevirip tekme attım.. Diğerlerini ise fevkalâde bir şekilde (sjsj) dövdükten sonra sıralarımıza geçtik. Kız da koşar adımlarla gitti..O grup da bize ölümcül bakışlar atıyorlardı..Sonra da ders zili çaldı, hoca geldi..Ve derse başlamıştık.. İlk ders :  'Biyoloji'ydi'.. Aishh.. Gerçekten bu dersi hiç sevmiyorum.. Ama dersin yarısı olduğunda hoca bize "Serbestsiniz, dersiniz boş" dedi ve gitti.. Sonra da dersler geçip-gidip duruyordu..En sonunda da ders 'Fizik'ti'.. Bu derste çok iyiyim gerçekten.. Anlıyorum..Ama diğerlerine göre çok zor..Ama bana göre kolay:)).. Fizik dersi başladı..Hoca geldi..1 ders fizik işledik, sonra zil çaldı.. Ders bitti kantine indik.. Takıldık.. Sonra bir daha ders zili çaldı..Ama hoca yoktu.. Müdür geldi..Ve "Dersiniz boş, hocanız yok, serbestsiniz, isteyen evine gidebilir, zaten son ders.. Hadi görüşürüz" dedi ve kapıyı kapatıp gitti.. Biz ise evimize doğru yürüdük.. Evimize vardık..Ve telefonuma mesaj geldi..
Ama kimden??

Tae-Hyung İle Hayal Et | Bad Girl & Bad Boy | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin