Tae-Hyung ile hayal et | Bad Girl & Bad Boy | #8

404 16 0
                                    

Sabah Tae ile beraber uyandık.. Öptü beni..Ben de onu..Sonra da birlikte yataktan kalktık ve yüzümüzü yıkadık.. Diğerlerini de uyandırdık..
Ve olanlar:
Minje: UYANDIRMAYINN BENİGH AAGHH!! NOLUYO' LAN HANGİ YILDAYIZ!!?
Hyoson: BU SAATTE ÖĞRENC- AYY PARDON KOMUTANIM BU SAATTE  KOMANDO ASKERİ Mİ KALDIRILIR YAA?!
İseul: ALLAH'IM SEN BENİ ŞU LÂNET OLASI BU OKULDAN KORU YARABBİM!!!!
Yuri: KOMUTANIMMMM!!! 5 DAK'KA DAAHAA??!
SungJun: TATİLE AÇAYDIM GOLLARIMI DA GİTME DİYEYDİM??!
SueHan: LÂNET OLSUN ŞU OKUL- AYY PARDON CEHENNEME??!!
Ben: Ayy ben de gaza geldim artı lan! Yeter artık lan uyanın artık!! Hadi çabuk!! Sanki ben çok istiyorum şu akıl hastanesine gitmeyi!!? Uyanın,  kalkın !!
Hepsi: OFF BEE TAMAM!!
Tae: Anırmamak için zor tutuyorum kendimi ...Ama tutamicam..PUAHAHAHHAHAHAH!!
Ben: kkk:)) Tae gülme ve güldürme yaa??! kkkkkk ssjsjjs
Diğerleri: KALKTIK KOMUTANIM!! EMREDİN!!
Ben:  Emrediyorum! Kalkın ve okula gidin!! Ve öğrencile- ayy pardon askerleri kurtarın!!
(dalga geçiyorum jsjjsjshd)
Diğerleri: EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!
Biz ise anırıyorduk resmen..
Uzun bir süre sonra
___________
Hepimiz hazır olduk..Ve cantalarımızı alıp çıktık..Herkes özelikle hep bana ve Tae'ye bakıyorlardı..Zaten bir de el ele girmiştik.. Hiç kimse gözlerini bizden alamıyordu..

Giysi:

Sınıfa çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sınıfa çıktık.. Okuldaki herkes bize bakıyordu.. Sınıfa girdik..Bize yine gözler üzerimizde buldu.. Sonra da zil çaldı.. Oturduk.. İlk ders "Kimya'ydı..".. Derste de bakıyorlardı..Ben de " Dönün lan önünüze" dedim.. Onlar da korkudan önlerine döndüler.. Sonra da bi' an  herkes telefonlarını çıkarmaya başlamıştı.. Ben de öğrendim, ve telefonlarımızı çıkardık..Ama..Bir şeyi unutmuştuk.. Telefon numarası.. Tae ile birbirimizin telefon numaralarını kaydettik.. Aldıktan sonra da birbirimizle güzel-güzel konuşmaya başladık.. Sonra da zil çaldı.. Bahçeye çıktık.. Banka oturduk.. Bir tarafına diğerleri bir tarafına da ben,Tae ve kalan diğerleri oturdu..Ve konuşma başladı..
Yuri: Bundan sonraki ders ne?
İseul: Beden
Yuri: Tamam
Ben: Vallaha bana bi'şey sormayın.. Hiç bilmiyorum dersleri..
Hyoson: Belli zaten kkkkkk:D:))
Minje: Aynen hehe:):))
SungJun: Olm inşallah Allah'ım umarım ders boş olur..
SueHan: Amin..
Tae: Ne çok da ders var yaa..
Ben: Aynn yaa..Hepsi birbirinden  saçma zaten..
İseul: Ayn yaa..Maalesef işte ama:((
SueHan: Ve biz birazdan o lânet dersleri işlice-
Derken zil çaldı..Ve biz:
Ben: Ben senin o şomağzına **...*..
Tae: Ayn
Minje: Açma şu şomağzını haa
İseul: Lânet olası çene..
Hyoson: AİSHH!! AĞZINA ... nys..
Yuri: Ağzımı, ağdabımı bozmak istemiyorum ama yeter artık aq*. lan !!
SungJun: Off bee lan!
Ben: Nys hadi o zmn gidek
Tae: De haydeii
~~~~~~~~~~
Ders başlamıştı..Ama.. Dışarıda birisi bize sataşmıştı.. Nası' mı?? Şöle.. Anlatıyorum şimdi..
________________
Kız: Ayy Tae sen bu kızla mı sevgilisin? Iyyy.. İğrenç..Midem bulandı..
Ben: Bence sen her gün, her gece başkasının altında olduğunu için miden bulanıyor..
Tae: En azından senin gibi s**tük değil..
Kız: On ozondon sonon gobo sortok doğol..(Taklidini yapar..)
Tae: Ayy benim taklidimi yapma.. Özürlü
Ben: Özürlü olduğu zaten bize sataşmasından belli..
Tae: Aynn sevgilim..
Kız: Ayy midem bulandı ikinizden, sevmiyorum sizi hiç..Hadi görüşmemek üzere
Tae: Sanki biz sana bayılıyoz s**tüğe bak..
Ben: Boşver aşkım takma s*"tük işte.. Değmez..
Tae: Aynn aşkım hadi gidelim..
Ben de gülümseyerek Tae'ye baktım..Ve havalı bir şekilde gittik..Ben arkadan kıza sırıtarak aşağılayıcı bir bakış attım..Ve kız da kıskandı, ve sinirlenerek gitti..
Ve biz takılıyorduk..
______________________

Uzun bir süre sonra~~~~~

||||||||||||||||||||

Eve gelmiştik, ve çok yorulmuştuk bugün..Beden yani.. Gelir gelmez kendilerimizi yataklara attık..Ve kendilerimizi uykunun kollarına bıraktık.. Tae benim bedenime kollarını sardı..Ve kokumu içine çekerek uyudu.. Ben de onun ellerini tuta-tuta huzurlu-huzurlu uyudum..

Tae-Hyung İle Hayal Et | Bad Girl & Bad Boy | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin