Eevvveett.. Bugün hastaneden çıkıyorum.. Çok mutluyum gerçekten (!)..Evime geldim, ve diğerlerine sarıldım.. Kokularını içime çektim.. Ayhhishh gerçekten çok özlemişim.. Sonra da odama çıktım, ve yatağa yatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım....
____________________Yarın oldu, kalktık.. Kahvaltımızı yaptık..Ve giyindik..
Giysi:
Giyindikten sonra okula geldik.. Sınıfa çıktık.. Ve sıralarımıza geçtik.. Diğerleri oturdu, diğerlerinin yanına da BTS üyeleri de oturdu..Ve ben de kendi sırama oturdum, biraz sonra da Tae yanıma gelip,oturdu..Ben de ona vurdum.. İntikamımı aldım.. Sevindim..Sanırım biraz hatta baya kötü oldu..Kan kusmuş bile olabilir..Hatta öle diyebiliriz..(Ama...)
~~~~~~~~~~~
O an iyi duygular veren intikam, tıpkı bağımlılıkta olduğu gibi, bir süre sonra başlangıç noktasından daha kötü bir noktaya çekiyor insanı..
_____________Tae yanıma geldiğinde çok kötü gözüküyordu..Ve nefes alması çok zordu..Zar zor nefes alıyordu, ve kesik kesik nefes alıyordu.. Çok korkuyordum.. Umarım ona bi'şey olmaz..Ama bi' dak'ka, bi' dak'ka.. Ben niye bunu düşünüyorum kii??...
~~~~~~~~~~~~~
Bunu diğerlerine de anlattım..
Sanırım..Ben Tae'den hoşlanıyorum..
Muhtemelen öle..İlk defa böle bi'şey yaşıyorum..Ona karşı duygularım farklı, bambaşka..
___________________________________
Bazı acılar canını yakacak, öğretecek ve zamanla azalarak biticek! Bazı acıların ise zamanla hafifleyeceği ama bitmeyeceğini asla unutma! Derin acı hissettiğin anlarda içinde kırk tane mum birden yanmaya başlayacak.. Sonra her gün teker teker bu mumlar sönecek..Geriye kalan tek bir mumun sönmeyeceğini, onun içinde hep yanacağımı kabul ettiğimde, onunla baş etmeyi öğrendiğimde, içindeki armağanı aldığımda güçlendim!
Bunların hepsini Tae bana tek tek öğretti.. Yapmam gereken her şeyi artık biliyorum.. Acına tutunup sorumluluklarını ve yaşamı bırakamazsın, kendini gözden çıkaramazsın! Bundan sonraki yaşamında başına ne gelirse gelsin acına tutunma, gerektiğinde baş edemediğin acınla yaşamayı öğren ve yoluna devam et! Sen ayağa kalktığında en büyük destek ilahi düzenden gelecek merak etme! Mutlu insanlar acı çekmeyenler değil, acısıyla baş edip onunla yaşamayı öğrenenlerdir! Bak etrafında bir sürü insan var canından çok sevdiği insanları kaybeden ama hâlâ hayata tutunup içindeki iyilikten beslenip ilahi düzene hizmet eden!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yarın bunu Tae'ye soylicem..
Umarım..Beni boş çıkarmaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tae-Hyung İle Hayal Et | Bad Girl & Bad Boy |
FanfictionHayallerimdeki insanı aramadım! Onun yerine hayallerimdeki ben oldum ve doğru kişi bana geldi.. Yüreğimde acı hissettiğim anda kendimi kurban değil, iyi bir lider yerine koydum! Niyetimin önüne geçemezdim! Niyetimi temiz tuttum ve net oldum! Her zam...