Suga:
Ma is mint általában morcosan keltem 6-kor ébresztő telefonomra és megint azon gondolkodtam, ha most falhoz vágom a hülye készüléket valyon kapok -e másikat vagy inkább ne is erőlködjek. Magamban megbeszélve, hogy másikat úgysem vennének a szüleim inkább kinyomtam az idegesítő ébresztőt és öltözni kezdtem.
Miután szokásos teendőimmel végeztem leballagtam a konyhába ahol anyu várt az elkészült reggelivel, köszöntem neki majd enni kezdtem a szalonnás tojásomat már majdnem végeztem is vele mikor meghallottam, hogy valaki csönget a bejárati ajtón, már tudtam ki az csak Hobi lehetett és mivel nem akartam megváratni így a maradékot a kukába kapartam és a tányért a mosogatóba tettem majd indultam is, hogy menjünk a vesztőhelyre.
A suliba érve találkoztam még kis bandámmal ami két törp picurból alias Jimin és Jungkook valamint egy törp papából és egy törppillából ált akik nem mások mint Namjoon és Jin voltak. Hoseoknak is van ám neve ő Tréfi és ki nem találjátok ki lehet Dulifuli.
Sajnos a bájcsevej nem sokáig tartott ugyanis becsöngettek így elköszöntünk a két legfiatalabbtól és mi is a termünk felé szálingóztunk de én hirtelen sarkon fordultam és elmentem dobni egy sárgát még óra előtt.Épp siettem vissza a terembe, hogy azért ne szidjon meg az a köcsög angol tanár mivel már ment az óra. Mire azt veszem észre, hogy míg én szedtem a lábam az osztály felé nem mindenki akar ennyire órára menni mint jó magam sőt inkább azon filózott, hogy be menjen-e egyeltalán elég bizonytalannak látszott és az is feltűnt, hogy még nem is láttam őt hiszen Kookie és Chim osztályába készül belépni ahol azért még ha csak látásból is de mindenkit ismerek.
-Talán új gyerek-gondolkodtam hangosan majd felém fapta a tekintetét de a tekintetünk épp hogy találkozott fejét lehajtva újra a padló fixírozásába kezdett.
-öm...fiú talán be kellene menned Mr.Lee elég vaskalapos nem fog örülni ha késel az órájáról- figyelmez-
tettem az ismeretlent hiszen tudtam Jiminssiék fizika tanára nem kegyelmez még az új gyerekeknek sem. Viszont a srác miközben beszéltem hozzá továbbra is csak a padlót tanulmányozta ezért nem foglalkoztam vele tovább hanem igyekeztem az órára mivel úgy tűnik így is feleslegesen pazaroltam a kölyökre az időmet.