Lázas készülődés

128 5 0
                                    

Egy hét múlva Hannah már nagyon izgult és folyton a versenyre gondolt. Közben kísértette egy érzés,de ne tudott rájönni mit jelent,de nem is érdekelte annyira. Lement apjához és megkérdezte ,hogy kijön e vele terepre . Apja igent mondott a kérésre .Hannah kihozta Zarándokot és felszerszámozta ,apja addig átöltözött. Miután végeztek mindketten Hannah felült Zarándokra és elindította lépésben apja pedig felült a biciklire és követte lányát. Mikor megérkeztek a lovardába ,ami egyébként két háztömbnyire van a házuktól ,Hannah elkérte Hercegnőt egy fjord lovat ami a legcukibb iskola ló volt .Amig apja felszerszámozta Hercegnőt,addig ő ugrott egy párat,persze a megszokott módon hibátlanul teljesített .Miután apja felszerszámozta Hercegnőt végre elindulhattak. Útközben Hannah a versenyről áradozott,és az új szet
tről amit a versenyre fog venni .Apja örült ,hogy lánya boldog és, hogy így lelkesedik a versenyért,de nagyon féltette a keze miatt .Hannah látta alján az aggodalmat.
H- Nyugi apa!Az enyém a legjobb ló a világon,és ha rajta ülök nem eshet semmi bajom. A múltkori kivétel volt.
L- Tudom ,hogy jó lovas vagy és ,hogy jó lovad van ,de mi lesz ha elkezd fájni a kezed,vagy újra leesel a lóról ,akkor mit fogsz csinálni.
H- Azt amit szoktam,nem leesni.-mondta nevetve Hannah és elindította ügetésbe Zarándokot .Apja kénytelen volt elhalasztani a beszélgetés lányával.

Apja kénytelen volt elhalasztani a beszélgetés lányával

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Két óra múlva vissza értek a lovardában. Mikor odaértek Clara a lovarda tulajdonosa épp edzést tartott. Hannah kikötötte a lovakat,és segített apjának leszerszámozni Hercegnőt. Miután leszedték róla a felszerelést Hannah bevitte az istállóba Hercegnőt,majd vissza ment Zarándokhoz és legeltette egy picit. Leült a fűbe és hagyta ,hogy lova legelészen ,majd nagy fejét a vállára rakra és horkantson egy nagyot. Miután Zarándok befejezte a lakmározást Hannah kikötötte és lefoglalta a díjlovagló pályat holnapra Clarától. Utána elindultak haza felé. Mikor haza értek Hannah bevitte a boxába Zarándokot és adott neki ennit és innit .Nyomot egy puszit az orrára és bement a házba.
L- Kicsim,ha szeretnéd elmegyek veled megvenni a felszereléseket.
H- Oké az jó lenne,csak melyik nap mennyünk mert nekem holnap edzésen lesz.
L- Mondjuk hétfőn, miután haza értem ?
H- Oké nekem tökéletesen,úgyse csinálok semmit hétfőn.
L- Akkor ezt megbeszéltük,na de mennyünk aludni .Jó éjszakát.
H- Nekedis.
MÁSNAP. Hannah vasárnap is elég korán kelt,reggel 6-kor .Másnak ez elég különös lehet ez ,de neki egy büszke ló tulajdonosnak muszáj korán kelnie nem mondhatja azt a lónak ,,hogy bocsi,de vasárnap van és 10-ig aludni akarok".Gyorsan átöltözött lovagló ruhába,és lement reggelizni. Készített magának egy kis piritost mellé meg kakaót .Reggeli után még csomagolt magának későbre két szendvicset .Gyorsan leszaladt Zarándokhoz és  kihozta majd,adott neki egy kis nasit,utána meg kitakarította a boxot .

Gyorsan leszaladt Zarándokhoz és  kihozta majd,adott neki egy kis nasit,utána meg kitakarította a boxot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mikor kijött a boxból látta ,hogy lova végzett a nasival és őt,bámulja,gyorsan oda rohant és átölelte .Felment a felszerelések-ért és gyorsan felszerszámozta .Fehér szettet rakott rá. Indulás előtt még írt egy levelet az apjának ,hogy tudja hol keresse,majd.elimdult. Fél nyolc lehetett mikor megérkezett a lovardában. Csak Clara volt kint. Gyorsan köszöntek egymásnak ,majd Hannah felment a pályára edzeni. Fél kilenckor Hannah egy izgatott lány sikolyára lett figyelmes,elöször azt hite ,hogy egy új ,,zöldfülű"jött lovagolni,de kiderült ,hogy csak Grace az.
G- Szia Hannah!Gondolom ma is korán keltél , hogy már ilyen korán kint vagy.
H- Szia Grace!Igen ma is korán keltem,mert muszáj gyakorolnom a versenyre.
G- Legalább vasárnap aludhatnál nyolcig.
H- Figyi ,most gyakorolnom kell .Fél óra múlva tartok egy szünetett majd akkor beszélünk .-És  ezzel elindította lovát .Grace még nézte egy ideig ahogy Zarándok elegánsan belovagol a kör közepébe .Majd elindult lovához Candihez. Hannah fél óra múlva levetette lovát a pályáról,és oda ment Gracehoz.
G- Hannah,eljössz velem és Sarahval terepre.
H- Sarahval a világért sem megyek ki. Nincs kedvem a nyávogását hallgatni.
G- De csak a tóig megyünk,ott meg piknikeznénk.
H- Végképp nem .Te is tudod ,hogy Sarah egy elkényeztetett nőszemély. Folyton talál valami kifogást ,hogy ne keljen lovat pucolnia,nem is értem , hogy tudsz vele barátkozni.
G- De tud kedves is lenni!
H- Te tudod ,jó szórakozást az ő lova lepucolásához,kíváncsi vagyok mi lesz a mai kifogása. -Mondta Hannah,és hozott egy vödör friss vizet Zarándoknak. Tíz körül felült Zarándok hátára és folytatta az edzést. Közben Gracen járt az esze. Kicsi koruk óta ismerték egymást együtt lovagoltak, ugyanoda jártak és volt egy közös lovuk. Ők voltak régen az osztály legjobbjai .De Grace kiment fél évre Londonba cserediákként ,és mikor vissza jött már más volt. Nem érdekel a tanulás ,és Candit is hanyagolta. És miután elkezdett Sarahval barátkozni onnantól még bunkobb lett. Hannah épp az edzés felénél járt mikor látta ,hogy Graceék elindulnak, és látta ,hogy Sarah Kristályon ül .Ez még jobban idegesítette ,hiszen Kristály volt a közös lovuk Graceval régen.
Mérgessen folytatta az edzést. Clara egy idő után bejött megnézni hogy áll.
C- Egész szép. Csak versenynél fond le a sörényét.
H- Oké,majd befonóm csődör fonásba .Az úgyis jól áll neki.
C- Oké,lassan viszont abba kéne hagynotok az edzést mára. Már fél nyolc óta itt vagytok.
H- Oké,még megyek egy pár kört és abba hagyom. Csak nagyon izgulol.
C- Ez természetes. Na de mennem kell. Szia!
H- Szia!

Hannah negyed óra múlva végzett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hannah negyed óra múlva végzett .Leszerszámozta Zarándokot és elengedte a körkarámba. Vitt be neki ennit és innit,majd ő is leült a padra és megette a szendvicseket. Kettőkor indult el haza.
Másnap. Hannah egész nap otthon volt és várta ,hogy apja haza érjen a munkából és elinduljanak vásárolni. Három órakor csinált négy szendvicset az útra. Majd készített egy videót amit feltöltött YouTube-ra. Mikor apja haza ért beszéltek egy pár szót és elindultak a Horze lovasaboltba ott meg megvették az új szettet.

(H. Hannah)
(G. Grace)
(L. László(Hannah apja)
(C. Clara)

ElrabolvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora