Hannah terve

26 0 0
                                    

H- Grace?
G- Igen?
H- Ugye apa eladta zarándokot és nagyon szeretném újra látni,és vissza szerezni. Egy hónap múlva lesznek nagyon híres versenyek,és ha az összeset megnyerem akkor 40milliót nyerek. Azon szeretnék indulni...
G- És nekem éhez mi közöm?
H- Hát...hogy a te neveddel indulnék, Candivel.
G- Jó,de csak mert a bff- em vagy!De meg kell tanulnod egy pár dolgot rólam!
H- Oké! Mikor kezdjük?
C- Lányok miben mesterkedtek?
G- Mmm,semmiben!Clara!
C- Oké,csak nagyon úgy néztek ki!
H- Jó,Grace indulni fog az augusztusi hatos kombora!
C- Az összes nagyversenyen!?
G- Aha,arra fog edzeni engem Hannah!
H- Pontosan,és mennünk kell,gyakorolni!
C- Oké!

G- Oké Hannah akkor mehet az oxer!Nagyon szép,lássuk a meredeket!Ez is tökéletes!De a versenyeken vegyél kobakot,és fogd meg a szárakat!
H- Oké,de olyan jó érzés,mikor lobog a hajam,és szállok!
C- Hannah,te mit keresel Candin!?
H- Gracenak mutattam be, hogy kell menni!
C- Kobak nélkül!?
H- Igen,Clara!Most találtam ki,hogy megmutathatná nekem,mert nem nagyon értem ha csak magyarázik!
C- Jó de azért figyeljetek,nehogy bajod essen Hannah!
H- Oké!Még milyen akadály lesz,Grace!?
G- Vizes árok!
H- Oké,ülj fel Candire és menny végig a pályán!Addig csinálok egy árkot!
G- Oké.
H- Grace,mit csinálsz!?
G- Végig megyek a pályán!
H- De hogyan,kb csak ülsz a lovon,több akarat erő,akkor mehet az oxer!A sarkadat nyomd le!És a térded is előrébb csúszhatna!
G- Oké!

Pár nap múlva, Hannah és Grace teljesen megváltozott,olyanok lettek mint a másik. Mindent tudtak a másikról.
G- Oké,Hannah akkor ,,X"!Oké nagyon szép. Mintha magamat látnám,úgy hogy megtanultam szépen lovagolni!
H- Jó,most te jössz!
G- Oké. - Gyorsan felpattant Candire és elindította vágtában.
H- Jó mehet a meredek!Most a Vizes árok! Nagyon szép,végre sikerült. Gyorsan lépdesd le,holnap versenyed!- És rákacsintott Gracera.

 Gyorsan lépdesd le,holnap versenyed!- És rákacsintott Gracera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(G. Grace)
(H. Hannah)
(C. Clara)

ElrabolvaWhere stories live. Discover now