1

12 1 1
                                    

Učitel na chemii něco vykládal ,ale já nedávala vůbec pozor. ,, takže slečno Sellestrová vy nám určitě řekněte jaký je periodický vzorec pro hliník když ho vás spolužák neví" řekl a vytrhl mě z mého přemýšlení. ,,Al" řekla jsem znechuceně ,, dobře" odpověděl a vykládal látku dál. Bože jak někdo nemůže vědět vzorečky z tabulky. Sice nejsem nějak extra chytrá ,ale chemie mi celkem jde. ,,Hele Karin nechceš zítra jet s námi k lomu. Má být zítra hezky." zašeptala Denny  a opisovala si výpisky z tabule ,,S námi? Kdo ještě pojede neříkej že" v tu chvíli zazvonilo a všichni si začali balit věci a odcházely na další hodinu. Už jsem vycházela ze třídy a najednou ke mě přiběhla Denny. ,, Ještě než mě budeš zabíjet ,kdo s námi pojede  tak  jede s námi Hubáček a Trykar." řekla a já jsem se na ní jen otočila a probodla jí pohledem. ,, Děláš si srandu , že pojede s námi Hubáček?!" Řekla jsem a zvýšila trochu hlas. Proč Hubáček? Pochopila bych kdyby jel někdo jinej ,ale on?! Bože to bude hodně zajímavá jízda. ,, Alespoň strávíš nějaký ten čas s Markem. Notak Karin prosím pojeď bude sranda." Chytla mě za ramena a začala semnou třást. ,,No dobře ,ale jenom kvůli tobě a jeho nechci už ti to říkám tři roky." Denny začala okolo mě poskakovat a pochvili přestala a šli jsme na další hodinu.
Po škole
Zamířili jsme směrem parkoviště ,kde parkujeme. Došla jsem ke své motorce a vzala si helmu a kousek od nás byl Hubáček, Trykar a Hřebík. Boze muj zase oni. Nasedla jsem na motorku a měla jsem v plánu co nejrychleji odjet ,ale opět Denny zase něco chtěla. ,,Co kdyby jsme se jich zeptali jestli platí zítřek?" Řekla a otočila se směrem k nim. ,,Fajn ale říkáš jim to ty chci jet už domů." řekla jsem a slezla z motorky a šla s ní za nima. ,,Marku?"řekla a přešla blíž k němu ,,ano?" Odpověděl a usmál se na ní. ,,Kde se zítra sejdeme a v kolik?" zeptala se ho. ,,Ve tři a přijedeme před Karin dům pokud teda jede." Řekl a podíval se na mě ,, jo jedu bohužel" odpověděla jsem a podívala se na Denny ,,fajn tak zítra" poté se rozloučili s Denny a my jsme šli zpět k našim motorkám. ,,A teď jedu domů a ne Denny nepůjdu s tebou ven ani na to nemysli" řekla jsem a nasedla jsem zpět na motorku. ,, dobře no zatím čus" nastartovala a odjela pryč. Nastartovala jsem a otočila jsem se tak abychom mohla odjet. Ještě jsem viděla jak se na mě dívají ty tři dementi a rychle jsem odjela. Celou cestu jsem přemýšlela o zítřku. Co kdybychom to zrušila řekla bych že musím někam jet. Nee Denny by chtěla jet taky prostě budu muset přežít jeden den s Hubáčkem. Po 15 minutách jsem dorazila domů. Zaparkovala jsem v garáži protože byla otevřená. Táta si opravoval auto. Vypla jsem motor a slezla z motorky. ,,Ahoj tati" řekla jsem a šla ho obejmout. ,,Hejťupe jak bylo ve škole?" objetí opětoval ,, mohlo být i líp jinak zítra jedu s Denny a ještě s nějakýma klukama ven jestli to nevadí" zeptala jsem se tázavě ,, klidně můžeš máma se stejně vrátí za dva měsíce protože jela zase pracovat do zahraničí" odpověděl a věnoval se své práci ,,tak díky tati já budu doma a možná si půjdu lehnout" ,,dobře zatím" odešla jsem domů a vzala si nějaké pohodlné oblečení. Celé čtyři hodiny jsem se válela v posteli a koukala na seriály. Bylo asi osm takže jsem si šla dat sprchu. Svlékla jsem se a pustila na sebe teplou vodu. Kapky vody dopadaly na mojí pokožku a stékaly z ní dolů. Vzala jsem si šampon a umyla si vlasy a pak jsem dělala blbosti jako například plivání vody na dlaždice. Poté jsem se usušila a vyfenovala si vlasy a skočila do postele. Zapla jsem si budík a přikryla se peřinou a pomalu začala usínat.

První kapitola je na světě doufám že se líbí<3 příště slibuji že bude zajímavější snad :D jinak sledujete MarweXe? Lepší otázku na vás nemám:DD no nic zatím caukyy <3
(652 slov)

Do You Love Me? [MarweX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat