2

8 1 0
                                    

Probudila jsem se s strašnou bolestí hlavou. Chtěla jsem napsat tátovi že nepůjdu do školy ,ale dneska jdu ven s Denny a s nejmenovanými osobami. Vstala jsem a šla vykonat ranní hygienu a obléct se. Vzala jsem si černý džíny a bílé Adidas tričko. Poté jsem si šla připravit do školy a odnesla si batoh dolů na chodbu. Šla jsem do kuchyně a vzala si cereálie s mlékem. Když jsem dojedla dala jsem nádobí do myčky a šla si do pokoje pro mobil ,který jsem tam zapomněla. Když bylo 7:10 už jsem si šla vzít helmu a zamířila do garáže. Odtáhla jsem motorku z garáže a zavřela jí. Nastartovala jsem a vyjela do školy. Dojela jsem na školní parkoviště a viděla jsem Denny jak už si sundavá helmu. Kývla na mě a zaparkovala jsem vedle ní. ,,No konečně jsi tady dneska už jdeme ven to se těšíš viď?" Jen jsem slezla z motorky a sundala si helmu ,,no hrozně se těším hlavně na Marka " řekla jsem ironicky. Zamířili jsme do školy. Dali jsme si helmy do skříněk a šli do třídy. Ve třídě bylo jen pár lidí. Celkem nás bylo 10 z 28 což je dost málo. Zazvonilo a všichni se usadili na svá místa. Do třídy vesla učitelka a nejprve zapsala kdo chybí a poté nám řekla ,že budeme celý den tady a nebudeme se učit pokud budem dělat blbosti dá nám nějakou práci. Celou dobu jsem byli v klidu já jsem si povídala s Denny. ,,Hej Sellestrová nechceš jít hrát s námi flašku. Marek tě tu chce." zakřičel na mě Hřebík ,,A proč bych měla jít hrát s vámi?'' řekla jsem a vražedně se podívala na Hubáčka ,, Třeba by s tebou šel Marek ven" řekl a podíval se na Marka který jen kývl ,, Dík za nabídku ale nechci" otočila jsem se a podívala se na Denny ,,ty vole proč jsi nešla?" zeptala se mě Denny ,, nepotřebuju hrát s takovými ehm " odpověděla jsem a zbytek hodiny jsme byli na mobilu.
Po škole
Brala jsem si věci ze skříňky. Denny čekala už venku protože je prostě rychlejší než já. Zamkla jsem mojí skříňku a v periferním vidění jsem někoho viděla. Otočila jsem se a viděla Marka. ,,Co chceš?" Řekla jsem mu a chtěla jsem odejít ale byla jsem tak hodná a nechala ho mluvit (:DD) ,, Nechceš jít semnou třeba v pátek ven?" Jen jsem se uchechtla ,,Proč bych to měla dělat a navíc co z toho budu mít?" řekla jsem a nadzvedla jsem obočí ,, strávíš semnou alespoň jeden úžasný den" řekl egoistycky ,, možná někdy" obešla jsem ho a vyšla ze školy. Běžela jsem na parkoviště aby zase neříkala kde jsem tak dlouho. Doběhla jsem na parkoviště a Denny už stála vedle motorky a probodávala mě pohledem. ,,Kde jsi byla tak dlouho?" Podívala se za mě a viděla Marka který šel kus zamnou ,,aha byla jsi s Markem" Bože muj já ho zabiju ,,jen se mě na něco ptal a za hodinu se sejdeme před mým barákem jak jsme se domlouvali včera ok? Jen kývla a obě jsme si nasadili helmu a odjeli domů. Když jsem dojela domů nechala jsem motorku zaparkovanou před garáží.

Zbývala půl hodina do tří takže jsem se šla učesat abych neměla rozcuchané vlasy. Šla jsem se ještě najíst a rychle jsem na sebe ještě hodila mojí oblíbenou černou mikinu. Po nějaké době se domem roznesl zvonek. Běžela jsem otevřít a ve dveřích byla Denny. Pozdravili jsme se. Jen jsem se podívala jestli za ní stojí Hubáček a Trykar. Stáli s koukali na nás jen jsem si šla pro helmu a zamířila ke svojí motorce. ,,Karin pojedeme s klukama já jedu s Petrem a ty s Markem" ušklíbla se na mě a já jí v tu chvíli chtěla zabít na místě. ,,Fajn no" zapla jsem si helmu a šla k Markovi ,,No nazdar" pozdravila jsem ho ,, Čau jsi připravená na nejlepší jízdu tvého života?" Řekl ,,Nechtěl jsi říct na poslední?" Odpověděla jsem a sedla si za Marka. Omotala jsem mu ruce okolo pasu a přimáčkla se k němu. Celou cestu mezi námi panovalo ticho nechtěla jsem si s ním povídat. Denny se měla zase s Petrem alespoň baví. Otočila jsem se za nás a Petr a Denny nikde. To si dělají srandu.

Když jsme dojeli k lomu slezla jsem z jeho motorky a sundala si helmu. ,,Teď chci vědět kde jsou ti dva" řekla jsem trošku přísným hlasem ,, Chtěli trochu soukromí a tak domluvili že my dva pojedeme k lomu a oni dva k Denny domů." řekl a stoupl si vedle mě a dívali se do lomu. Mlčeli jsme a jen si užívali to ticho a potom to ticho přerušil ,, proč se semnou nechceš bavit?" Když tohle řekl zastavilo se mi srdce ,,no já ani nevím klidně bych se s tebou bavila ,ale nevím prostě" řekla jsem a začala jsem být nervózní ,,aha dobře a co kdyby jsme se spolu začali bavit?" Odpověděl a podíval se na mě. Otočila jsem se na něj ,, klidně můžeme" odpověděla jsem. Jen se usmál přešla jsem k němu blíž a objala jsem ho. Bavili jsme se celkem dlouho. Po nějaké době jsem slyšela motorku. Otočila jsem se a viděla Denny a Petra. Zastavili před námi a Denny si sundala helmu aby nám mohla něco říct ,,pojedete nebo tady na sebe budete koukat. My pojedeme už domů" Zeptala se a podívala se na Marka ,,jo už pojedeme ještě odvezu Karin domů" odpověděl a usmál se na mě. Přešel k motorce a podal mi helmu ,,takže už jste si padly oka jak tak koukám" ušklíbla se a podívala se na mě ,, nechodíme spolu a chodit ani nebudeme" řekla jsem a Denny si jen vzala helmu a poté hned odjeli. Jen jsem se usmála na Marka , který už seděl na motorce. Sedla jsem si za něj a jeli zpět domů. Cestou mezi námi panovalo ticho. Když zastavil před mým domem viděla jsem tátu. Sakra to snad ne. Slezla jsem z motorky. ,,Tak děkuji za svezení a uvidíme se ve škole" řekla jsem a mávla jsem na něj. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 23, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Do You Love Me? [MarweX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat