-ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΖΟΥΜΕ ΝΥΧΤΑ ΠΙΩΜΕΝΟΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ...
Εγώ-ΜΑΛΑΚΑ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΟΛΟΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙ.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Κυρία Μαρία-Τι έπαθες Αφροδίτη μου?
Εγώ-Τίποτα Μαρία μου όλα καλά!
.
.
.
.
.
.
Μπαίνω στο δωμάτιο του πολυαγαπημένου μου αδελφού😈...Εγώ-Άκου με καλά. Από σήμερα αυτό το ηλίθιο πράγμα δεν θα ξανά ανοίξει για 3 μήνες! Για αυτό κλείδωσε το κάπου εντάξει?......Είπα έτοιμη να του ορμήξω.
Οδυσσέας-Εντάξει αδελφούλα μου!
ΚΑΤΤΤΤΤΤΤ
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΟΚΛΑ ΜΟΥ😂😂😂?
Λοιπόν...γεια σας, είμαι η Αφροδίτη Black . Ζω στην California αλλά ωστόσο είμαι Ελληνίδα καθώς η μαμά μου είναι 100% από την Ελλάδα 🇬🇷 και ο μπαμπάς μου είναι Έλληνας από την πλευρά της μαμάς του! Εγώ και ο αδελφός μου ακούμε full πολύ ελληνική ραπ,τραπ και ξέρουμε πάρα πολύ καλά ελληνικά 🤙.
Όπως ανέφερα έχω έναν αδελφό τον Οδυσσέα είμαστε κι οι δύο 16 χρονών καθώς είμαστε δίδυμα...αλλά δεν μοιάζουμε καθόλου ❣️. Κάνω μποξ , στίβο και χορεύω σύγχρονο και break dance🤟. Επίσης είμαστε πλούσιοι...ο μπαμπάς μας είναι κάτοχος της γνωστής εταιρίας αθλητικών ειδών Adidas 👟.
Τέλος είμαι famous στα social media. Στο Tik tok έχω 1 εκατομμύριο followers , στο Instagram έχω 1,5 εκατομμύριο followers και τέλος στο YouTube που από εκεί έχω το μεγαλύτερο fan club έχω 5,67 εκατομμύρια followers. Bitch I Am FAMOUS😂😂😂😂😂😂.BACK TO THE STORY👋
Μόλις ξεκαθάρισα τα πράγματα με τον αδελφό μου! Φάγαμε πρωινό πήραμε τα σκέιτ μας (κάνω και σκέιτ) και φύγαμε για το σχολείο...λίγο πριν μπούμε, φυσικά και έκανα πάλι ένα εντυπωσιακό κόλπο για μια εντυπωσιακή εμφάνιση 😂.
*Πολύ bitch δεν μας βγήκες εσύ ?*
Ναι και γουστάρω,Αφρούλα!
*Μπράβο παιδί μου*
.
.
.
.
.
Μόλις τελείωσα την συζήτηση μου με την Αφρούλα πήγα με τον bro μου😂 στο γνωστό παγκάκι που εκεί καθόταν το crew😂...η κολλητή μου η Άριελ , η κολλητή μου η Μαξ , ο κολλητός μου ο Λούκας και ο κολλητός μου ο Ντάστιν.Εγώ-Πάω λίγο τουαλέτα παιδιά.
.
.
.
.
.
Καθώς περπατάω σκοντάφτω πάνω σε κάτι σκληρό...ααααα καλέ ο κύριος τοίχος 😂.Ουπς δεν είναι ο κύριος τοίχος...είναι άνθρωπος... σηκώνω το κεφάλι μου και αντικρίζω τον Άλεξ...ένας μαλάκας που το μόνο που ξέρει να κάνει ,είναι να καπνίζει μπάφους 🌿🌿🌿.Άλεξ-Ηλίθεια πρόσεχε που πας !
Εγώ-Χαχαχα μίλησε ο μαλάκας!
Άλεξ- Οκ Αφροδίτη...θες πόλεμο θα τον έχεις!...
Είπε και όρμηξε κατά πάνω μου...εγώ με μια στροφή του ξέφυγα και με μια κίνηση κάνοντας του κεφαλοκλείδωμα πίεσα τα νεύρα πίσω απ' τα αυτιά του κάνοντας τον να μην μπορεί να μιλήσει ή να πάρει ανάσα!
Άλεξ- Α-ννν-ά-σσσσ-ααααα
Εγώ τότε τον άφησα αφού πρώτα του έδωσα μια μπουνιά στα πλευρά όλη δική του😈😂.
Εγώ- Για να μάθεις να μπλέκεις με πλουσιόπαιδα! Μαλάκα!!!(το μαλάκα το είπα στα ελληνικά 😂)...και εσείς παιδιά στις δουλειές σας. Αλλά πριν από αυτό... οποίος ζητήσει πόλεμο μαζί μου θα έχει την ίδια τύχη με τον μπαμπουίνο από εδώ!!!!!!!!Αααα και μην ξεχάσω ...λοβ γιου ολ !!!
[...]
(στο σπίτι)Μαμά- Φέτος δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να πάμε όλοι μαζί διακοπές 😔.Εγώ και ο πατέρας σας έχουμε πολλές δουλειές...και νέες καμπάνιες!!!!
Εγώ-Δεν πειράζει μαμά μου. Εμείς που θα πάμε διακοπές?
Μπαμπάς- Θα πάτε για έναν έναν μήνα στην Μύκονο με τους φίλους σας και άλλον έναν μήνα πάλι με τους φίλους σας Σαντορίνη!!!!
Οδυσσέας+Εγώ- ΝΑΙΙΙΙ ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ !!!!
Μαμά-Καλά καλά ... ανεβείτε στα δωμάτια σας τώρα.
.
.
.
.
.
.
.
Δεν πρόλαβα να πάω πάνω και το iPhone 11 pro max μου (ΝΑΙ FLEXΑΡΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ😂😂😂😂😂😂) άναψε κι έσβησε...που σημαίνει μύνημα...μόλις το άνοιξα είδα πως είχα μύνημα από...______________________________________
Σόρρυ νοτ σόρρυ σας το κόβω εδώ...το επόμενο παρτ θα είναι το cast φουτεράκια μου❣️❣️❣️❣️. Τα λέμε... τσαγιαααααα 😂🍵😂🍵😂🍵😂.
YOU ARE READING
Bitch,I am just famous?¡?¡?
RandomBro απλά πάνε διάβασε...σιγά μην σου κάνω και περίληψη... Ενημερώνω πως άμα με πιάσει πάλι η μαλακία μου σε αυτό το βιβλίο...ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ για τυχόν πνιγμούς από τα γέλια κλπ...και τώρα που διάβασες αυτή την μπούρδα...πάνε διάβασε και την ιστορία 😂...