Μετά από μια βασανιστική μέρα...
.
.
.
.
.
.
Είναι επιτέλους Παρασκευή ( ξέρω πως πέρασα μια μέρα)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Φάγαμε και αράξαμε με τα κινητά...σιγά μην κάνω τα μαθήματα ένα τα έχω για δύο μέρες από τώρα...δεν σφάξανε.
.
.
.
.
.
Εγώ- Οδυσσέα μπορείς να με ξυπνήσεις στις 6?Οδυσσέας- Οκ.
.
.
.
.
.
Μες στον ύπνο μου νιώθω κάποιον να με αγκαλιάζει...ήρθαν τα κορίτσια?
.
.
.
Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Οδυσσέα?
.
.
Εγώ- Ποιος είσαι και τη έκανες στον Οδυσσέα που ήξερα?????Οδυσσέα- Chill μωρέ...απλά το πήρα απόφαση.
Εγώ- Τι πήρες αποφ- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!
και όχι δεν είμαι καμία τρελή που το έσκασε από το Δαφνί...ο Οδυσσέας αποφάσισε να ρωτήσει την Μαξ αν θέλει να γίνει το κορίτσι του!!!!!!
Οδυσσέας- Νομίζεις πως θα μου πει ναι?
Εγώ- Σίγουρα θα σου πει ναι.
.
.
.
.
.
.
Κατά τις 7 ήρθαν τα κορίτσια να ετοιμαστούμε... βαφτήκαμε, στολιστήκαμε και ντυθήκαμε...Εγώ:
Η Μαξ:
Η Άριελ:
Μόλις φτάσαμε στο σπίτι του η δυνατή μουσική και η μυρωδιά του αλκοόλ μας κατέκλυσε...Αααααα και η μπόχα από τα ιδωμένα κορμιά εφήβων 🙃...
.
.
.
.
.
Άρης-Οπ...για σας παιδιά...ελάτε εσείς από την πίσω μεριά παίζουμε θάρρος ή αλήθεια.*Οχ,οχ,οχ*
Σκάσε Αφρούλα.
.
.
.
.
.
Παίζαμε και δεν με είχε ρωτήσει κανείς...Μάρθα- Αφροδίτη θάρρος ή αλήθεια?
(μια κοπέλα...καλή )Εγώ- Θάρρος...
Μάρθα- Έχεις το θάρρος να περάσεις 10 λεπτά με τον Peyton σε ένα δωμάτιο?
Εγώ- Ούτε καν.
Μάρθα- Αλλιώς βγαίνεις από το παιχνίδι.
Εγώ- Καλά. Peyton σήκω.
.
.
.
.
.
Ο Peyton είπε κάτι την Άννα και αυτή τον αγκάλιασε και κάτι του είπε...just wtf my fuckin' friend?Τεσπά ανεβήκαμε πάνω και εγώ οδήγησα τον Peyton στο δωμάτιο του Άρη...Peyton- Πως ήξερες που είναι το δω-
Εγώ- Κάνουμε παρέα.
Peyton-Αααα οκ...
.
.
.
.
Είχαν περάσει τα πέντε λεπτά και απλά καθόμασταν χωρίς να κάνουμε τίποτα...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peyton- Γάμα το... άλλωστε για αυτό δεν έκανα αυτή την συμφωνία?
(είπε και...)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Μου πέταξε ένα μαξιλάρι!!!!(jk)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Με φίλησε. Αααα οκ...ΟΠΑΑΑΑΑ ΜΕ ΦΙΛΑΕΙ!!!! ΚΑΛΕ ΤΙ ΧΕΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ???*Έχω φιλήσει και καλύτερα.*
Αφρούλα μην χαλάς την στιγμή.
.
.
.
.
.
.
.
(μικρές σουπιές ήξερα πως το θέλατε 😂😂😂)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Χωρίσαμε τα χείλια μας για να πάρουμε ανάσες ...
.
.
.
.
Peyton- Αυτό- αυτό- αυτό...Εγώ- Ναι ξέρω!!! Ήταν λάθος!
Peyton- Εμμμ...όχι αντιθέτως. Ήταν το καλύτερο φιλί που μου έχουν δώσει.
Εγώ- Μου το έχουν πει πολλοί.
Peyton- Όταν λες πολλοιιιιιι.... πόσοι πολλοί???
Εγώ- Σίγουρα όσοι τα χέρια του ενός μου χεριού.
(αυτός είχε πάρει ένα λυπημένο puppy face)
Εγώ- Πλάκα κάνω ηλίθιε! Άντε πάμε κάτω σε περιμένει και η Άννα! (είπα με όλο ειρωνία το όνομα της)
Peyton- Σχετικά με αυτό...να μωρέ μπορεί λέω μπορεί...να μην τα έχουμε κανονικά...
Εγώ- Και πως τα έχετε?
Peyton- Πως το λένε καλέ...ααα ναι με βοηθούσε να κερδίσω μια που μου αρέσει.
Εγώ- Ωραία! Οπότε το φιλί το ξεχνάμε.
Peyton- Ναι οκ το ξεχνάμε...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Μετά από πολλούς γύρους θάρρος ή αλήθεια, γυρίσαμε σπίτι μας...
.
.
.
.
.
.
[...]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ SATURDAY HOUSE DAY!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
Λοιπόν θα μου πείτε τι είναι αυτό? Αυτό το κάνουμε μια φορά τον μήνα με τα κορίτσια...πάμε στο σπίτια της μιας από το πρωί και δεν βγαίνουμε από το σπίτι μέχρι το άλλο πρωί. Όταν εννοώ δεν βγαίνουμε εννοώ για βόλτα απλά βγαίνουμε να πάρουμε προμήθειες και μετά αρχίζει το καλό...αυτή την φορά είναι η σειρά μου να τις "φιλοξενήσω.
.
.
.
.
.
.
.
.
Είναι 9:30 και στις 10:30 θα είναι εδώ με τις προμήθειες 😅...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
____________________________________
Γεια σας Φουτεράκια μου...τελικά δεν έκανα μεγάλο πάρτ...γιατί θα ανέβει και άλλο σήμερα!!!! Αυτή τη φορά I swear that I'll post another part today!!!!!! Έχω έμπνευση σήμερα καλέ 😂😂😂😂🍒🍒🍒.
VOUS LISEZ
Bitch,I am just famous?¡?¡?
AléatoireBro απλά πάνε διάβασε...σιγά μην σου κάνω και περίληψη... Ενημερώνω πως άμα με πιάσει πάλι η μαλακία μου σε αυτό το βιβλίο...ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ για τυχόν πνιγμούς από τα γέλια κλπ...και τώρα που διάβασες αυτή την μπούρδα...πάνε διάβασε και την ιστορία 😂...