Πήγαμε για καφέ και μετά θα πηγαίναμε για ψώνια...
.
.
.
.
.
.
.
.
Μετά από πέντε ώρες και την δημιουργία εκατόν κάλων στα πόδια απ'το πολύ περπάτημα... αποφασίσαμε με τα παιδιά να έρθουν σπίτι μας καθώς ήταν Παρασκευή και αφού οι γονείς μας είχαν φύγει για επαγγελματικό ταξίδι με τους γονείς των παιδιών και του Peyton.
.
.
.
.
.
.
.
Οδυσσέας- Θέλετε να παίξουμε κάτι?Εγώ- Εμμμ...ναι οκ.
Peyton- Θάρρος ή αλήθεια?
Άριελ- Νταααα!!!!
Lukas- Ωραία ρωτάω πρώτος... Dustin, θάρρος ή αλήθεια?
Dustin- Θάρρος.
Lukas- Έχεις το θάρρος να φιλήσεις την Άριελ?
.
.
.
.
Ο Dustin δεν απάντησε και απλά άρπαξε την Άριελ και άρχισε να την φιλάει...μετά της είπε και τι στο αυτί αυτή κούνησε το κεφάλι της καταφατικά και έκατσαν και οι δύο στις θέσεις τους.*Κάτι μου λέει πως της τα ζήτησε.*
Και εγώ αυτό πιστεύω Αφρούλα.
.
.
.
.
.
Μαξ-Peyton θάρρος ή αλήθεια?Peyton- Θάρρος.
Μαξ- Έχεις το θάρρος να κάνεις μια πιπιλιά στην Αφροδίτη?
Peyton- Εμμμ...οκ?
.
.
.
.
.
Κάθησα στα πόδια του και άρχισε την " δουλειά"...μόλις τελείωσε πήγα στο μπάνιο να δω πως είναι, ήταν έτσι:Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑΑΑΑΑΑ!!!! Τι στόμα είναι αυτό μάνα μου😂!!!!????
ΜΑ ΤΗΝ NUTELLA ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΦΡΑΟΥΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ!!!!
(Πιπιλιά λέω καλέ! Που πάει το μυαλό σας άτιμες σουπιές της λάσπης?!?!?)
.
.
.
.
.
.
.
Παίξαμε λίγο ακόμα και μετά αποφασίσαμε να κάνουμε στρωματσάδα στον κάτω όροφο του σπιτιού μας που έχουμε και σαν αίθουσα σινεμά...έχει μια τεράστια οθόνη που συνδέεται και με τον υπολογιστή ή το κινητό οποιουδήποτε!
.
.
.
.
.
.
Είδαμε ταινία και πέσαμε για ύπνο κατά τις 4...
.
.
.
.
.
.
Το πρωί ξυπνήσαμε φάγαμε και αράξαμε στους καναπέδες.
.
.
.
Ήμουν στο ινστα και έβλεπα στορυ όταν είδα το στορυ του Peyton...
.
.
.
OMFG! OMFG! OMFG! AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!Για να μην νομίζετε ότι είμαι καμία τρελή που το έσκασε από το Δαφνί...λίγο περίεργο καθώς μένω Καλιφόρνια αλλά οκ...δείτε το ΣΤΟΡΥ:
@peyton__Ο γλυκούλης μάλλον θα του αρέσει πολύ αυτή η κοπέλα. Μάλλον θα είναι από το σχολείο μας...όλες κούκλες είναι σε σύγκριση με εμένα☹️!
.
.
.
.
.
.
Εγώ- Καλέ Peyton δεν μας τα έλεγες αυτά! Ποια είναι καλέ η τυχερή?Peyton- Μια δεν την ξέρετε!!!!
(είπε και έσκυψε το κεφάλι του)
.
.
.
.
.
.
.
*Όλο κοκκινίζει αυτό το παιδί!!!*Αφρούλα δεν χαίρομαι που το λέω αλλά ... συμφωνώ μαζί σου🙃😂!
.
.
.
.
.
.
[...]
- ΤΕΣΣΕΡΑ HIT ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ . ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΓΡΑΦΩ-Διέκοψα το πολυπολυπολυπολυαγαπημένο μου ξυπνητήρι και ετοιμάστηκα για το σχολείο...
.
.
.
.
.
.
Είχα σχεδόν φτάσει στο σχολείο και σε είκοσι λεπτά χτυπούσε το κουδούνι...(οι άλλοι δεν ήταν έτοιμοι για το και μόνη μου)ήμουν έτοιμη να μπω όταν δύο κοριτσάκια με φώναξαν...φαν τι να πεις! Γνωριστήκαμε και μπλα μπλα μπλα.
.
.
.
.
.
Μπήκα στο σχολείο ,κάναμε προσευχή και μπήκαμε στις τάξεις μας.
.
.
.
.
.
Μόλις άρχισε το μάθημα ένα χαρτάκι προσγειώθηκε στο θρανίο μου που έγραφε...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
_____________________________________
Γεια σας Φουτεράκια μου ❤️ Αυτό το παρτ είναι μικρό I know but θα έχει και άλλο παρτ το βράδυ!!! Ξέρω πως είμαι η καλύτερη!!!😂😂😂Άντε να βλέπω ⭐ και 💬. Τα λέμε το βράδυ!!!!!!!🍑🤭🍑🤭🍑
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bitch,I am just famous?¡?¡?
DiversosBro απλά πάνε διάβασε...σιγά μην σου κάνω και περίληψη... Ενημερώνω πως άμα με πιάσει πάλι η μαλακία μου σε αυτό το βιβλίο...ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ για τυχόν πνιγμούς από τα γέλια κλπ...και τώρα που διάβασες αυτή την μπούρδα...πάνε διάβασε και την ιστορία 😂...