Το χαρτάκι έγραφε: Ποιος στον διάολο σου έκανε αυτή την πιπιλιά?
.
.
.
Γύρισα να δω από ποιον ήταν και τα μάτια μου συγκρούστηκαν με τα μάτια του Μάρκου? Ποοο άλλος ένας ηλίθιος μπαφομαστουριστής ( νέα λέξη, μπάφος + μαστούρα)...
.
.
.
.
.
Η Μαξ που καθόταν μαζί μου το πήρε και έγραψε με μεγάλα γράμματα : Ο PEYTON! ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ Ή ΣΕ ΠΟΤΙΣΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΑΦΟ ΕΧΤΕΣ???
.
.
.
.
.
.
Του το στείλαμε και αυτός απλά δεν έδωσε σημασία...πάλι καλά. Εγώ φταίω που καίω καρδιές? Όχι πείτε μου! Εγώ φταίω?
.
.
.
Τις σκέψεις μου διέκοψε το κουδούνι...
.
.
.
.
.
.
.
Seven hours later* Μπόμπ Σφουγγαράκης style*
.
.
.
.
.
[...]
Φάγαμε μεσημεριανό , κάναμε τα μαθήματα μας...εγώ τουλάχιστον και κάθησα να δω τηλεόραση...- Είσαστε έτοιμοι?
Εγώ- Μάλιστα καπετάνιε!
- Δεν σας ακούω!!!!
Εγώ- ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ!!!!!!
-ΟΟΟΟΟΟΟΟΟ...ΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΕ ΑΝΑΝΑ?
Εγώ- Ο ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ!!!
-ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΛΑΣ?
Εγώ- Ο ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ!!!
- ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΨΑΡΙ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΑ!
Εγώ- ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ!!!
-ΑΝ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΣΠΟΓΓΟ ΜΕΣ ΤΑ ΝΕΡΑ!
Εγώ- ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ!ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ!ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ! ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΠΑΝΤΕΛΟΝΗΗΗΗΗΗΣ!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
Ξαφνικά ακούω γέλια και γυρνάω να δω...Οδυσσέας- Χαχα αυτό Χαχα το Χα βίντεο Χαχαχαχ θα Χαχαχα το χρειαστώ στα Χαχαχαχαχα γενέθλια μας😂😂😂😂
(είπε μέσα από τα γέλια)Εγώ- ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ??? Όχι, ξέρω τι είσαι είσαι μια ηλίθια σουπιά της λάσπης που εκμεταλλεύεται κατάστασης! ΚΑΛΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ!!!!!!
Οδυσσέας- Καλά μωρέ...να κάτσω να δούμε μαζί?
Εγώ- Έλα εδώ βλάκα!
.
.
.
.
.
Και καθήσαμε να δούμε παιδικά.
.
.
.
.
.
Two hours later * Μπόμπ Σφουγγαράκης style*
( νομίζω καταλάβατε πως είμαι φαν του Μπόμπ🧽)
.
.
.
Η πόρτα άνοιξε και μέσα στο δωμάτιο ξεχύθηκαν τα μοσχάρια ακα οι φίλοι μας...Άριελ- Αγόρια πάτε να ντυθείτε θα πάμε κλαμπ. Με τους γονείς όλων μας το κανονίσαμε δηλαδή μας αφήνουν...ΑΝΤΕ ΑΓΟΡΙΑ ΛΕΛΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ!!!!
Peyton- Καλά μωρέ μην μας φας κιόλας 😂😂😂😂.
.
.
.
.
.
.
Εγώ έβαλα αυτά:
ESTÁS LEYENDO
Bitch,I am just famous?¡?¡?
De TodoBro απλά πάνε διάβασε...σιγά μην σου κάνω και περίληψη... Ενημερώνω πως άμα με πιάσει πάλι η μαλακία μου σε αυτό το βιβλίο...ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ για τυχόν πνιγμούς από τα γέλια κλπ...και τώρα που διάβασες αυτή την μπούρδα...πάνε διάβασε και την ιστορία 😂...