2. Července

3 0 0
                                    

6:00
____

'' Crr''zazvonil mi budík.
Vůbec se mi nechtělo vstávat. Byla jsem strašně unavená,ale chtěla jsem si trochu přivstat, abych se stihla vysprchovat. Ještě jsem se stihla namalovat a udělat si dva zapletené copánky.

____

Budíček jsme měli až v 7:30,ale měla jsem alespoň čas na to, abych se koukla na film na mém notebooku.

____

'' (klep, klep) ''
'' Holky, vstávat. '' šla nás vzbudit jedna z vedoucích.
Rychle jsem zaklapla notebook a šla na snídani.

____

Na snídani byl bufet. Já jsem si dala jen rohlík se sýrem a čaj. Šla jsem si sednout k Mie, Nině a Tině. Povídali jsme si o tom co bychom chtěli dnes dělat. Jelikož to byl takový tábor o různé odznaky,diplomy a ceny, které si potom odvezeme domů,bylo tu spoustu věcí co můžeme dělat a splnit.

____

Začala Mia:'' Já bych chtěla udělat bobříka mlčení.''
Přidala se k ní Tina:'' Já bych chtěla jít na túru.''
Pak se do toho vložila Nina:'' No to v žádným případě, chtěli jsme spolu přece jít plavat do ty ledový řeky.''
'' A co by jsi chtěla dělat ty Emily?''
'' Ehh... No... Já asi dnes zůstanu v pokoji a kouknu se na nějakej film. ''

''No to teda ne. Půjdeš s námi dělat něco zábavnýho.''řekla mi Mia.

____

Nakonec jsme všechny čtyři šli plavat do ledové řeky v lese. Dostali jsme za to odznak.

____

K obědu byla nudlová polévka a jako hlavní jídlo byla bramborová kaše s kuřetem.

____

Po odpoledním klidu jsme všichni šli hrát vybíjenou.
Nakonec jsem tam zůstala jen já a ty dvě holky z pokoje od vedle.
'' (bum) ''
''Joooo''trefila jsem Annu.
''No tak to počkej!'' zařvala na mě Natasha. Vzala do rukou míč a mrskla mi ho přímo do hlavy. Mia za mnou hned běžela, ale předběhl ji Tony.
Spadla jsem na zem. Poslední co si pamatuji bylo, jak se mě Tony ptal jestli jsem v pořádku.

____

Probudila jsem se na pokoji. Už bylo něco kolem 8 hodiny večer. Hned jak jsem se vzbudila, tak jsem nad sebou viděla Miu, Tinu, Ninu a vedoucí. Pomalu jsem se chtěla zvednout, ale vedoucí mě zastavila. ''Nevstávej, lež. Hodně jses bouchla do hlavy.''
'' No nebyla to úplně tak náhoda, že jsi se bouchla do hlavy.''rekla Mia trochu naštvaně.
' 'Nech toho Mio!''okrikla ji vedoucí.
'' No dobře. Vidím, že už to je fajn, tak už běžte spát. Dobrou noc. ''

____

Zhaslo světlo a já jsem během vteřiny usnula.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 21, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

📔deníček 📔Kde žijí příběhy. Začni objevovat