1. Července

4 0 0
                                    

Dnes jsem přijela na tábor. Už v autobuse se se mnou začala bavit holka, která seděla přímo za mnou. Vypadala úplně jako typická šprtka.
Jmenuje se Mia. Má hnědé, trochu mastné vlasy, spletené do dvou copů.
Má rovnátka a velké kulaté brýle. Hned jak jsme dojeli,musela jsem napsat mámě,že jsem v pořádku dorazila.

Všichni jsme se šli ubytovat do malého hotelu naproti lesu. Na pokoji jsem byla s dalšíma 3 holkama. Jedna z nich byla i ta holka z autobusu, Mia.
Druhá se jmenovala Tina a ta třetí Nina. Tina a Nina už se znali. Jezdili spolu na tábory už od 6 let.

V pokoji byly palandy. Já jsem spala dole na palandě u okna. Nademnou spala Mia. Naproti Mie spala Nina a pod ní spala Tina.

Tina a Nina nám celé odpoledne vyprávěli o svých zážitcích z předchozích táborů. Moc mě to nebavilo, tak jsem řekla, že se jdu projít po hotelu, a zjistit kde co je. Jídelna byla tak malá, že bych řekla, že se tam ani všichni nevejdeme. Předsíň byla tak velká, že to ani vůbec nebylo potřeba. Ale jinak to celkem ušlo.

V pokoji vedle nás byla parta 4 holek, který celý zbytek dne až na večeři nevylezli z pokoje.

Večeře byla celkem dobrá. Měli jsme boloňské špagety.
Den utekl celkem rychle, jelikož jsme jeli 4 hodiny autobusem.

📔deníček 📔Kde žijí příběhy. Začni objevovat