Elif'in ağzından
Sonunda kamp günü geldi. Daha önce hiç kampa gitmemiştim. Ne götürmem gerektiğini bile bilmiyorum. Filmlerdeki gibi bi kamp olmaz herhalde.
Ne saçmalıyorum ya tabiki de öyle olmaz. Çadır kurup,ateş yakıp,etrafında şarkı söyleyip dans etcek halimiz yok herhalde. Neyse iyice saçmaladım. Aslında çadırda kalsak çok güzel olurdu ama bunlar zengin çocukları napsinlar çadırda giderler mükemmel bi otelde kalırlar. O zaman çadır da almama gerek yok kıyafetlerimi ve diğer ihtiyacım olacak şeyleri katmam yeterli olur.
Biraz acele etsem iyi olur Kuzey birazdan gelir. Hatta bekletirsem beni bırakıp gider bu uyuz.
Tamam hazırım artık. Son kez saçlarıma bi bakayım. Sonuçta saç önemli yani :)
Saçlarıma bakarken telefonumun sesini duydum.Uyuz'dan bir mesaj;
"Hadi böceğim ağaç oldum,kök saldım, meyve verdim burada :)"
Uyuz'un mesajına cevap vermeden hemen aşağıya indim:
+sonunda gelebildim
-biraz bekledin sadece ölmedin ya
+Ya ölseydim :)
-dünyadan bi uyuz eksilmiş olurdu :)
+böceğim böyle konuşmalar sana hiç yakışmıyor ama (Piç smile :)
-offf tamam ya gidelim artık. Hem biz nereye gidiyoruz? Ne zamana varırız? Uzak mı? Yol beni tutuyo da
+elif sakin ol. Gideceğimiz yer çok uzak değil.4-5 saate varırız sanırım hızlı gidersek
-hızlı gidersek mi? Hızlı gitsek bile 4-5 saate varcaz yani öyle mi? Yakin bi yerlere gitsek olmaz mıydı???
+ olmazdı. Hem ne kadar çok konuştun ya. Biraz sus lütfen.
-tamam susuyorum :P
Arabada bi süre sessizlik oldu. Sessizliği Kuzey bozdu;
-şarkı açim mi böceğim ?
+olur
Elif'in ağzından
Açtığı şarkı pinhani den bi şarkıydı."Eğer her gece yattığında büyülü düşler sana benden bahsediyorsa hemen tatlı uykundan uyan çünkü ben hiç uyumam seni düşündüğüm zaman..."
Hiç farketmeden ikimizde şarkıya eşlik ediyorduk. En sevdiğim şarkıydı zaten bu.
Elif böyle düşünürken Kuzey birşey dedi;
-bu en sevdiğim şarkı biliyor musun?
+hadi ya. Benimde
-bu bizim şarkımız olsun mu?
+bizim şarkımız mı?
-evet
+bu şarkı olayı sevgililer arasında olmuyo muydu?
-biz neyiz Elif? Gardaş mı :)
+ama biz sahte sevgiliyiz
-sahte olabilir ama sonuçta içinde bi sevgili geçiyor demi
+evet ama...
-aaa bak şurada duralım hem yemek yeriz hem biraz dinlenmiş oluruz olur mu?
+süper olur
Elif'in ağzından
Kuzey ile beraber yemek yedik. Biraz dinlendikten sonra da yola çıktık. Yola çıktıktan bir süre sonra uyumuşum. Uyandığımda da gelmiştik zaten.
+oooo Kuzey burası çok güzelmiş
-demiştim demi sana
+evet o kadar yolu geldiğimize değmiş. Ama burada hic otel falan göremiyorum nerede kalıcaz ?
-Elif kamp bu ne oteli
+nasıl yani otelde yada başka bi yerde kalmicaz mı?
-yo kalcaz ama otelde değil
+nerde kalcaz peki
-tabiki de çadır da
+çadır mı :O :O :O
---BÖLÜM SONU----
VOTE YAPMANIZ 1-2 SANİYENİZİ ALIR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
Romancebüyük aşklar kavga ile başlar... kesinlikle okumanız gereken bir kitap MUHTEŞEM :)