çadır meselesi

4.9K 270 14
                                    

Elif'in ağzından

İnanmıyorum Yaaa!

Ben nasıl bi gerizekalıyım. Kampa çadır getirmedim yaa offf. Yok yani bilmiyosun madem bi sor demi Kuzey kampa ne götürmeliyim? diye. Ama nerdeeee otelde kalırız diye getirmedim. Napıcam ben yaa?

Ben böyle düşünürken kolumda bir dürtü hissettim. Kuzey'di bana Elif Elif diyip duruyordu.

-Ne var Kuzey?

+kendinde misin Elif daldın gittin?

Fazla dalma bak boğulursun :)

-tüplü daldım uyuzcum merak etme :)

Bu iğrenç esprilerden sonra ilimizde düşünmeye başladık.

Elif'in düşünceleri

Napsam yaa. Zeynep ile kalim dicem ama Ateş lerin kampına gitti. Oraya da niye gittiyse bütün okul buradayken sadece ikisi kampta napcaklarsa yok yani başka biri olsa kesin Ateşten hoşlanıyor derim ama Nida dan bahsediyorum burada.

Off iyice saçmaladım. Onu bunu düşünmeyi bırakıp nerde kalacağımı düşünmeliyim.Offf ama ya nerde kalicammmmmmmm. Nida ile de kalamam Yaşarla kalıcak. Diğer kızlarla zaten anlaşamıyoruz. Napicammm??

Kuzeyin düşünceleri

Aklıma bi fikir geliyor ama :) :)

Şimdi zeynep yok. Nida da o çooook romantik sevgilisi ile kalıcak (!)

Bu da demek oluyor ki ya benimle kalıcak yada diğer kızlardan biriyle. Diğer kızlarda Elif'i kabul etmiceklerine göre mecburen benimle kalıcakkkk :) (Piç smile )

Kuzey:aslında benim bi fikrim var

Elif: neymiş o?

Kuzey: aslında benim çadırım ikimizede yeter :)

Elif: eeee

Kuzey: istersen çadırımı seninle paylaşabilirim ama istemezsen de dışarıda yatabilirsin tabi buda bi seçenek.

Sakin seninle ayni yerde kalmaya meraklı olduğumu falan düşünme şimdi antrenörümsün dışarıda üşütme sonra antrenmanlara gelemezsin ben geride kalırım. Sırf kendimi düşündüğümden yani anladın mı?

Elif: he he anladık . kalsın istemez.  Seninle kalıcama Esra ile kalırım daha iyi

Kuzey: sanki esra seni kabul etcek.

Elif'in ağzından

Kuzey hakli esra beni kabul etmez. Diğer kızlarda kabul etmez. Ama ne olursa olsun Kuzeyle aynı çadırda kalmam.

-Böceğim düşünmen bitti mi?

+evet bitti. Ben dışarıda yaticam

-Dışarıda mı. :O     :O

+evet dışarıda hava çok soğuk değil yatarım ben dışarıda

-iyi sen bilirsin ama dikkat et ayı falan çıkmasın

+ayıdan korksam buraya seninle gelmezdim uyuzcum :) (Piç smile)

-bu sözler sana gerçekten yakışmıyor ama böceğim :)

+ben kararımı verdim dışarıda yatıcam

Kuzeyin ağzından

İnatçıııı...

Şimdi buradaki herkes benimle ayni çadırda kalabilmek için can atıyo. Ama Elif hanım benimle aynı çadırda kalmaktansa dışarıda uyumayı tercih ediyo .

Ama sana küçük bir sürprizim olucak böceğim :) (sinsi gülüş)

Kuzey hemen arkadaşlarının yanına gider ve planlarını anlatır. Onlar günlerinin eğlenceli geçmesi için seve seve kabul eder.

Ancak çok abartmamalarını söyler.:)

~~~

Hava çoktan kararmıştı. Herkes yatmak için çadırlarına çekilmişti. Elif te dışarıya yatmasi için bir yer hazırlamıştı.

Kuzey ve arkadaşları herkesin yatmasını bekliyorlardı. Herkes yattığında Cem (kuzeyin arkadaşı) ayı kostümü giymiş bir halde gelip Elif'i korkutucaktı.

Elif'in ağzından

Of herkes uyudu acaba gerçekten ayı falan var mıdır?

Yom artık! Yine saçmaladım uykusuzluk başıma vurdu herhalde. O uyuzun dediklerini unutup uyiyim.

Elif tam yatmışken Cem ayı kostümü ile Elif'in karşına çıkıverir. Elif bunu görünce doğal olarak bağırmaya başlar. Hemen Kuzeyin yanina gider ve fark etmeden Kuzeyin boynuna atlar. Diğerleri de Elif'in sesini duyup uyanırlar.

~~~

-Ben sana demiştim demi ayı çıkar diye :)

+(elif hala şokta dır)

-gel benim cadirimda yat gerekirse ben dışarıda yatarım.

+Tmm olur

-ne yani diceklerin bu kadar mı?

+evet sen demedin mi ben dışarıda yatarım sen burada yat diye

-evet ama elif böceğim bana kıyabilecek misin?

Ya ayı tekrar gelirse bana birşey olursa vicdan azabı çekersin sonra

+of kuzey ya çocuk gibisin Tmm kal

Kuzey Elif'i aynı çadırda kalmaları konusunda ikna etmiştir.

Elif çadırı yastıklarla ikiye böler ve ;

-sen sağ tarafta yaticaksin bende sol tarafta eğer belirlediğim çizgiden 1 cm bile dışarı çıkarsan öldün demektir.tamam mı?

+Tmm böceğim :) ama senin tarafın daha geniş

-kuzeyyy kes sesini ve uyu

+peki

İkiside hemen yatıp uyurlar zaten çok yorulmuşlardır. Sabah elif kuzeye sarılmış bi şekilde uyanırlar elif bir anda bağırmaya başlar. Kuzey onu susturur ve;

+böceğim çizgi belirlemiştin ama çizgiyi kendin aşmışsın

-(elif çok utanmıştır bu yüzden hiçbirşey demeden koşarak gider)

------BÖLÜM SONU-----

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM ÇOK GEÇ GELDİ BU YÜZDEN ÖZÜR DİLERİZ. 15 TATİLE AZ KALDI YAZILILARIMIZDA ÇOK FAZLA GÜNDE 3 YAZILIYA BİLE GİRİYORUZ AMA 15 TATİLE GİRDİGİMİZDE YB ÇOK SERİ GELECEK ^^
:)

UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin