Elif'in ağzından;
Artık yaz tatili bitiyor ve bütün arkadaşlarım üniversiteye giderken ben nereye gideceğimi bile bilmiyorum. Muhtemelen yine part-time çalışmak zorunda kalıcam ve birçok işte. Offf... Ama güzel giden şeylerin olacağını da düşünüyorum mesela babam bugün bi adamla görüşmeye gitti. Bana iş ayarlamaya çalışıcakmış Antrenörlük. Zaten benim tutkum futbol antrenörlüğü bu yüzden çok istiyorum. İnşallah başarılı olur.
Kuzey'in ağzından;
Babamı sonunda futbol konusunda ikna ettim şuan çoooook mutluyum hatta bugün benim için bir antrenörle görüşecek. Umarım işini bilen biridir. Yarım saat sonra babam geldi ve bana antrenörü ayarladığını söyledi yarın saat 9'da büyük stadda ilk antremanımızı yapıcaz. Aslında biraz heyecanlıyım bu adamın kim olduğunu merak ediyorum. Muhtamelen babam benim için ülkenin en iyi antrenörlerinden birini bulmuştur. Yarını sabırsızlıkla bekliorum.
Elif'in ağzından
YAŞASIN :) çoooook mutluyum iyi bir maaş ile işi kaptım. Ama biraz şaşkınım. O kadar zengin birisi neden benim gibi çaylak birini işe aldı anlamıyorum çok ballıyım. Her ne kadar üniversiteye gidecek param olmasada. Herşeyin yolunu bulacağını düşünüorum.evet birazdan oğlu ile görüscem cok heyecanlıyım acaba nasıl biri ? Çokta meraklıyım :)umarım iyi biridir.
...
Evetişte büyük staddayım hala gelmedi. Nerde acaba?ilk günden geç kalınmaz yaaa herneyse işte geliyor .
Kuzey''in ağzından
Ee hani nerde bu adam. Egosu o kadar tavan yapmış olmalı ki ben Kuzey SAygını bile bekletmeye cesaret edebiliyor.
Babasını arar;
-baba,nerede bu antrenör?
+az önce konuştum geldiğini ve seni beklediğini söyledi.
-herneyse tamam.
Ve kapatır.
Eeeee hani nerdeymiş bu sadece sahanın ortasında dikilen mal bir kız görüyorum ve bana salak salak el sallıyor.heyy! Bu benim niye üstüme üstüme geliyo.
+merhaba,sen kuzey olmalısın.
-evet sen kimsin?
+ben elif ben senin yeni antrenönüm.
-ne!!!!! Nasıl olur ??? Sen bir kızsın benim antrenörüm çok iyi biri olmalı sen olamazsın
+sen ne diyon yaa?
-aklın mı kıt anlamiyon mu senin gibi paçoz biri benim antrenörüm olamaz
+ zaten bende senin gibi biriyle çalışmam gidiorum ben
- iyi, git
+ iyi,gidiorum
Vee elif gider..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
Romancebüyük aşklar kavga ile başlar... kesinlikle okumanız gereken bir kitap MUHTEŞEM :)