Pairing: James Rhodes (War machine)/Samuel Wilson (Falcon)
Varování: shonen-ai/songfic
Padal. Křídla, veškerá technika... selhala. Řítil se k zemi bez možnosti hladce přistát.
„Rhodesi!"
Slyšel výkřik ze dvou hrdel. Při dopadu se ho zmocnila milosrdná temnota.
(Celý den, celou noc jsem mu psal,
že to nedopustím.
On mlčel a já pak křičel asi,
že zapomíná na přesčasy,
že jsme tým - Ty a já, jen my dva,
že Tě neopustím!)
*
Zavřený. Bez možnosti úniku. Nemohl zjistit, jak je na tom Rhodey. Štvalo ho to a zároveň se o něj bál. Zaslechl kroky, které znal.
„Jak je na tom Rhodey?" Do hlasu mu před Starkem neproniklo nic z emocí, které vřely uvnitř něj. Jeho hlas zněl věcně.
„Zítra jde na operaci. Držím palce," nijak víc nechtěl Rhodeyho stav rozvádět.
„Řekni mi víc," nemohl jinak. Bál se, když ho viděl padat. Nejhorší bylo, že nemohl nic dělat, tak jako kdysi.
„Má přeraženou páteř a několik zlomených obratlů. Nemusel to vůbec přežít."
Věděl, co to znamená. Rhodey přežil, ale za jakou cenu?
„Bude na vozíčku?" Ulevilo se mu, že žije. Tak hrozně moc.
„To ještě nevím." Nemusel dodávat, že Vision měl zasáhnout jeho a ne Rhodese. Věděli to moc dobře oba.
(Ten zvací dopis,
co Ti poslal z dálky,
bez známky a bez obálky,
že jsem vzal, roztrhal - jako už tolikrát,
tak mi slib, že jsi tu,
že to nechceš vzdát.)
***
Procházel si štos zpráv, které mu Tony nechal na stole. Zotavoval se už druhým rokem ze zranění páteře, které mu nedopatřením způsobil Vision. Mohl chodit jen díky speciálním výztužím. Zpočátku to bylo peklo, teď si zvykl.
Za celý dva roky nic. Clint a ten Scott mají domácí vězení, ale ten zbytek... někde jsou. Ke všemu se k nim přidala i Natasha. Ksakru! Moct tak vědět, kde jsou... kde jsi, Same. Nemůžu před Tonym ani dát najevo, jak moc mi chybíš.
Nedával nikomu za vinu, že ochrnul. Nemohl. Podepsání Sokovijské smlouvy bylo jeho vlastní rozhodnutí. Jeho volba, za kterou nesl následky.
Zadíval se pozorně na jeden z papírů. Podivné zbraně v Sýrii, začetl se. Odpovídá to zbraním Chitauri v New Yorku... že by? Můžou být právě tam?
Nechal papír ladem. Začal hledat podrobnou mapu oblasti. Připadal si probraný. Měl opět cíl a možnost něco dělat.
(Budem se rvát, budeme řvát,
ČTEŠ
Zůstaň tu se mnou (songfic, ff Avengers)
FanfictionKolegové. Parťáci. Členové Avengers. Jeden na útěku, druhý se zraněním páteře. Dokáží si navzájem, že pro sebe pořád znamenají dost? Dočkají se vůbec společného šťastného konce? V povídce je použit text skladby Zůstaň tu se mnou (Za sny) od skupiny...