rămas bun

18 4 0
                                    

Jungkook și băieții s-au dus să își facă bagajele.
Jin cu Jisoo
Jisoo:-Jini pot sa intru?
Jin:-desigur!
Jisoo:-ce mă fac fara tine?
Jin se întoarce și o ia in brațe pe Jisoo
Jin:-daca e ceva te voi suna!promit!oricum nu o sa patim nimic!avem gorilele,și oricum mai avem în trupă!
Jisoo:-(rade)și cine sunt alea din trupa?
Jin:-pai... Jungkook,V,Jimin și eu
Jisoo:-tot o să îmi fie dor de tine!de mâncarea ta!de îmbrățișarea ta!
Jin:-Jisoo...stam doar o săptămână!nu e ca și cum am sta un an!
Jisoo:-da dar pentru mine fara tine o săptămână este ca o viață fara tine!
Jin:-o sa te sun în fiecare seară, promit!
Jisoo:-bine...
Jin o pupa scurt pe buze
Jin:-hai in hol să îi așteptăm pe băieți!
V cu Jennie
V:-Jennie!
Jennie:-da
V:-hei?esti bine?
Jennie:-sa zicem!
V:-Jennie...stam doar o săptămână!nici nu o să îmi simți lipsa!
Jennie:-ba da!o să îmi fie dor de ursulețul meu!o să mă gândesc mereu la tine!
V:-vezi haina asta a ta?am luat-o in caz că o să îmi fie dor de tine și de mirosul tau sa o strâng în brațe!așa trebuie sa faci și tu cu hanoracul pe care ți lam lăsat acolo!
Jennie:-e albastru!
V:-exact!așa că nu o sa imi simți lipsa!
Jennie:-nu ști cât te iubesc ursuleț!tu ești totul meu!dar am o singură dorință!
V:-spune!
Jennie:-daca va bate cineva sau daca pățiți cel mai mic rău să ne sunați imediat!
V:-bine bine!
Jennie:-(îl ia în brațe pe ursulețul ei si nu îi dă drumul timp de un minut!)
V:-gata hai!sa mergem în hol!
Jimin și Rose
Rose:-Jimin
Jimin:-da babe?
Rose:-imi poti da o poza cu tine?
Jimin o observa pe Rose cu lacrimi in ochi
Jimin:-deja plângi?si daca mor ce faci?
Rose:-daca mai spui asta te bat!
Jimin:-gata gata!uite o poza cu amândoi!Rose!uitate la mine!sa nu plângi!o să mă supăr!
Rose:-dar ști că nu pot sta fara tine!
Jimin:-va fi bine!oricum,daca pățesc ceva mă gândesc la tine și imediat trece frica!Rose...tu ești curajul meu!
Rose:-mersi!
Jimin:-hai acum nu mai plânge!sa mergem în hol cu ceilalți și să îi așteptăm!
Rose:-bine!
Jungkook și Lisa
Jungkook:-baby!
Lisa:-da!
Jungkook:-esti bine?
Lisa:-da!mă duc până la baie
Jungkook:-bine!El neștiind că nu sunt bine a venit după mine la baie
Jungkook intra incet și o vede pe Lisa într-un colț plângând
Jungkook:-iubire!trebuia să îmi spui că nu ești bine!
Lisa:-si ce aș fi rezolvat?
Jungkook:-nimic!oricum...nu voi păți nimic!chiar daca o sa dau ochii cu Kai,că știu că de-asta îți faci griji,nu îi fac nimic!noi avem turnurile alea!nu iai văzut pe ăia cât matahalele sunt?
Lisa:-ok!am încredere în tine!dar totuși dacă se întâmplă ceva numai gândește-te la mine și voi veni imediat!
Jungkook:-stiu!sunt sigur că mă vei apăra!
Lisa:-ceilalti unde sunt?
Jungkook:-sunt în hol!mergem?
Lisa:-stai sa te mai miros umpic!
Îl iau în brațe si nu îi dau drumul
Jungkook:-ok!daca așa vrei sa plec!
Lisa:-desigur!
Ieșim în dormitor si abia își închide geamantanul cu mine in brațe.apoi îl ia în mână si încet încet ieșim pe hol unde erau restul băieților.
Jhope:-mergem?
RM:-desigur!
Ne luam la revedere de la băieți și pleacă











HEI DRAGII MEI!AM SCRIS ACEST CAPITOL!IMI CER INCA ODATA SCZ PENTRU CA NU AM MAI POSTAT!DAR ASTAZI SAU MAIJE O SA MAI POSTEZ UN CAPITOL!SPER SA VA PLACA SI O SA MAI POSTEZ SI PE BTS REACTIONEAZA!NOAPTE BUNA!

IndragostiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum