lincepe jocul

24 4 0
                                    

A Mai trecut inca un an!
Un an de când Jin și Jisoo,Jimin și Rose sunt împreună și doi de când eu Jungkook,Jennie și V suntem un cuplu!
Astăzi trebuia să ieșim în cuplu însă băieții au spectacol.
Am primit un mesaj de pe Instagram!
X:-Hey baby!
Eu:-cine ești?
X:-nu vrei sa îl lași pe kookie și să vi la mine?
Eu:-nu!și lasă-mă în pace!
X:-esti rea!
Eu:-nu îmi pasă!joaca la alta masa!sunt luată!și nu mă face să vorbesc urat cu oamenii!
X:-vei regreta asta!
Apoi ies de pe Instagram.
Am decis sa merg in locația unde kookie și ceilalți băieți aveau spectacol.
M-am îmbrăcat așa

Apoi am mers la locație

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi am mers la locație.
Acolo kookie și ceilalți băieți dansau așa de bine!am filmat un videoclip cu ei

Dupa spectacol Iam așteptat pe băieți in staff.
RM:-ati fost superbi băieți!
Jhope:-da!seara asta a fost super!
Eu:-Hey băieți!
Suga:-Lisa?
Jungkook:-baby,ce faci aici?
Eu:-am venit să vă vad!
Jungkook:-De când ești aici?
Eu:-De la jumătatea spectacolului.
Jungkook:-a ok!așteaptă ne aici mergem după ce ne schimbăm.
Eu:-ok!
Apoi merg sa se schimbe.
Mă gândeam să îi spun lui kookie despre conversația de pe Instagram.
Suga:-sa mergem!
Jhope:-Haide!
Am mers în mașină.
Eu:-kookie!
Jungkook:-da baby!
Eu:-mia dat cineva mesaj pe Instagram și mi-a spus chestii de genul că vrea să fiu cu el și să te las pe tine și că voi regreta!și mai mult de-aia am venit!miera frica că vei păți ceva!
Jungkook:-nu trebuia să îți faci griji pentru mine!daca te atacă cineva pe strada?ce mă făceam eu fara tine?dacă îți mai trimite mesaj îmi spui și mergem la politie da?
Eu:-da kookie!
Jungkook:-asa!te iubesc mult!
Eu:-si eu!
Am ajuns acasă și ne-am uitat cu toții la un film horror.acum era dimineața.deschid ochii dar nu l-am văzut pe kookie langa mine și atunci m-am speriat!in acel moment a ieșit din baie.
Jungkook:-neata iubire!
Eu:-neata!mai speriat!
Jungkook:-scuze nu am vrut!azi mă duc cu Jhope in oraș.sar putea sa vin mai tarziu!așa că nu mă așteptați cu cina.
Eu:-ok!
Apoi mă pupa pe obraz și se îmbracă cu ceva.Eu îmi iau telefonul și văd un mesaj de pe Instagram.
X:-Hey iubito!ieri mai cam supărat așa că vino la mine să mă impaci!
Eu:-ce doamne iartama mai vrei? lasă-mă!
X:-baby!mă superi!
Eu:-si tu mă superi pe mine!gata Mia ajuns!
X:-si mie!nu mai pot sa stau fara tine!hai,nu vrei sa vi la mine in pat?ști tu!doar ne jucam umpic!
Eu:-pa!
Apoi mă duc jos la Kookie care își servea micul dejun.
Eu:-kookie!
Jungkook:-da!
Eu:-iar mia dat mesaj!
Jungkook:-imbracate mergem la politie!
M-am îmbrăcat așa

Eu:-kookie!Jungkook:-da!Eu:-iar mia dat mesaj!Jungkook:-imbracate mergem la politie!M-am îmbrăcat așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi am mers.
Pl:-Buna ziua!ce sa întâmplat?
Eu:-Buna ziua!domnule polițist de doua zile primesc mesaje pe Instagram de la un om!și mă invită la el acasă!
Pl:-ne puteți arata mesajele și contul?
Eu:-uitati!
Pl:-este acel domn care a vrut să vă violeze pe dumneavoastră și pe prietena voastră!îl vom prinde in cel mai scurt timp!
Jungkook:-multumim!
Apoi plecam!
Jungkook:-gata!nu mai plec!
Eu:-nu!te poți duce!rămân cu fetele și cu ceilalți băieți!
Jungkook:-sigur?
Eu:-da!

IndragostiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum