2.Приїзд в Корею

480 34 0
                                    

Ти не спала майже всю ніч і думала:
- Можливо мені залишитись та не їхати? Ні я повинна!

Зранку ти уже купила білети, попрощалась з друзями, братами та батьками. Близько 11:00 я почала збирати речі.

- Так, рейс в мене на 20:30, я встигну! Головне не спішити і нічого не забути!

Спершу ти взяла всі свої заощадження та документи, а потім і інші речі.

Уже 18:58, ти стоїш уже біля вхідних дверей, чекаєш таксі і ледь стримуючи сльози прощаєшся

- Я справді буду сумувати за вами, не переживайте, я буду телефонувати кожного дня. Хлопці, вам потрібно добре вчитися і піклуйтеся про маму - говорила ти крізь сльози😭🥺

Брати: Добре, ми все зробимо, Щасливої дороги!

Мама: Бережи себе і не забувай телефонувати!

- Прощавайте

- Бувай🥺

20:00
Ти уже в аеропорту і чекаєш на посадку
Думаєш про майбутнє життя в Кореї і як зустріне тебе тітка Роуз, тому що ти їй не сказала що приїдеш, але знала її адрес.

20:30
Посадка
Ти сіла на своє місце, повечеряла та швидко заснула. Політ тривав усю ніч, тому ти виспалась.

- Я в Кореї, в Сеулііі, ти практично кричала на весь аеропорт.

Я взяла свій багаж, викликала таксі та приїхала за адресою дому тітоньки Роуз.

*Дзінь-Дзінь*

Роуз: Кого це ще принесло? Та йду я, йду!
Роуз: Хто там?
Ти: Це я Т/и, ваша племінниця
Роуз: Т/и?
Ти: Так

*Щьолк- Щьолк*
Ти: Тііітооонька, як я вас давно не бачила!!
Роуз: А ти виросла, красунею стала!
Ти: Та не соромте ви так мене☺️🙃
Роуз: Ти так схудла!!! Пішли чай з пиріжками їсти!
Ти: Ну ходімо.😊

В думці: Яка вона добра та чуйна тітка, вона мені як бабуся, все ж таки їй 52 роки. Вона в Кореї уже близько 20 років, але всеодно для мене вона проста, турботлива, українська бабуся, яка любить мене, як рідну внучку.
Говорити їй що мої батьки розлучаються чи ні?
Думаю не потрібно їй навіть натякати на це, в неї ж хворе серце.

Роуз: Чому задумалася?
Ти: Та так, нічого!
Роуз: Ти сюди приїхала, щоб побачити мене чи по справах?
Ти: Я дуже скучила за вами❤️ і хочу лишитись тут на деякий час.
Роуз: Може залишишся в мене? Моя квартира не далеко від центру, та й всеодно вона пустує уже тут довго і мені часто нудно😒🥺
Ти: Звісно, я тільки за залишитися з вами!☺️🥰
Роуз: От і добре, ходімо покажу твою кімнату
Ти: Добре

Ось ти уже в кімнаті і думаєш:
Тут так красиво та просторо, я хочу лишитись тут на довго, але я не можу постійно висіти на шиї тітоньки Роуз, мені потрібно негайно знайти роботу, але спершу прийму душ та відпочину після перельоту.

Пройшло хвилин 30 ти уже вийшла з душу та відкрила чемодан.

Ти була ошелешена!!😨😱

     

Літня ніч [ЗАВЕРШЕНО]Where stories live. Discover now