Eve geldigimde hala muratin bana ismarladigi o sakizi hatirliyorum.Bu normal sakiz deil ha saka sakizi.Rengarenk bi cignedinmi agzin renk oluyo.Neyseki agzimi bol suyla yikadimda biraz gecti.Telefonumdan mesaj sesi geldi.Bu murattan
"Bugunku saka umarim hosuna gitnistir guzelim"
Bu cocuktami beni seviyodu acaba haha neyse bende ona yolliyim bari "Fazlasiyla hemde yakisiklim" yavsamak gibi olmasin ya .s.s neyse msj geldi
"O zaman sorun yok bebegim dimi ;)"
Bebegimmi?? What diyon sen :D Bidakka bebegimmi dedi lan .Edd bebegim dedi. Dur hemen karsilik veriyim.
"Hayir bitanem sorun yok bb :*"
Cokmu asikar oldu bu yaw neyse bu kdr mesajlasma yeter birazda annemin yanina gidiyim
A:Tontonum geldinmi
Ben:Yok anne gelmedim. E naptin anne bugun.
A: is guc kizim ya nolsun ee senin nasil gidiyo murat falan.
Annem murati sevdigimi biliyordu.Ve beni bu konuda destekliyordu .
Ben:Hic anne bugun sakiz ismarladi fakat ismarladigi sakiz renkli sakiz agzim falan boyadi :D.
A: hahaha iyiymis :D
Zil caldi ve annem arkadasini bekliyordu.Galiba oydu.Kapiyi acti ve ne gorsun o bidakka o muratmiydi lan.!!
M:Ece teyzecim nasilsin?
Annem:Iyiyim oglum gel gec.
M:Yok ben gecmiyiyim.Biz biraz seldayla gezebilirmiyiz diycektimde
Annem:Tabiki. seldaa!!
Ben:Efendim.Aa murat hos geldin.
Annem : Selda murat seni almaya gelmis biraz hava almaya gidin hadi bakalim fistik.
Ben:Şey ozaman ben ustumu deistirip geliyim.
İnanmiyorum beni almaya gelmisti.Biraz hava alcakmisiz.Olur ya.En cool kiyafetlerden giymeliyim.Ustume maviden aldigim kot gomlek ve altima kot pantolon sacim salinik ve kolej jacket and asker botlarimla cok daha cool gozukuyordum.Arabaya bindik ve bir kafeye gittik.
M:Naber selda
B:iyiyim iyi sesen nasilsin.
M:bildigin gibi ayni evde canim sikildi biraz seni alip gezelim dedim ve bugunku sakizdan dolayi ozur diliyim dedim.
Bende bana nolduysa
B: harbi sorun diil murat hem eglenmis olduk.
Dedim ve kucuk bi opucuk kondurdum.Lan noliyi bana.O anda garson geldi ve ne alirsiniz diye sordu ben salep ve murat naneli kahve icti.Saol garson cok saol beni bu durumdan kurtardigin icin.
M:hmm naber nasil gidiyo.
B:aman aynu iste
O anda murat yanima yaklasti ve sandalyesini benim yanima dogru koydu.Elini uzatti ve..