6.bolum

18 2 0
                                    

Bu sabah okul vardi.Bu sefer okula gitmek istiyordum.Hem herkese telefonumu gostercem nihaha hemde murati gorcem.Alarm caldi ve herzamanki gibi cat botlarimi giymedim.Bu sefer midcut ayakkabi giydim midcut ne derseniz yarım supra gibi ayakkabi.Okuldan iceri girdigimde murati gordum.Hemen sarildim.Derste yanima oturdu.Beraber sos oynadik.Derste hemen telefonumu cikardim gosterdim.Zil caldi kantine indik orda oturduk.Muhabbet falan ettik.Hatice geldi yanimiza bahayla.Sonra dersimiz zaten bedendi.Hoca hep serbest birakirdi ama bi haticeyi bide beni bos birakmazdi bazen .Cunku hatice basketci ben voleybolcuydum.Bu sefer bos birakmamisti.Lanet olasii.Neyse 10-15 dakka volybol oynattim geldim arkilere.Haticede oyle.Sonra bizimkinlerin yanina gittik.Onlarda bizi bekliyolarmis zaten.Biranda bizim sinif bos oldugu geldi aklimiza hemen bizim sinifa gittik foto falan cekildik instagram fln attik eglenmek bizimde hakkimiz dostlar :D Oyle boyle yaparken okullarin kapanmasina 3 gun kalmisti ha.Sahi hic farkinda deilim ben yaww nolii bana.Eve geldim.Ustumu deistirdim.Alisverise ciktim.Yaz geldi.Yazlik almak lazim.Muratla gitcektik.Ustume sporcu atleti altima maviden aldigim sort giydim ve midcutt tam bi tarz and cool oldum qanqi.Haha.Telime bi mesaj sesi.Murat gelmis.Hemen annemi optum.Ve asagiya indim.Muratida optum.Avmye gittik.Orda hemen maviye girdim.Of mavi cok super bi yer yhaaa.Inanilmaz bi sort gordum 78 lira bunu aldim.Fakat ben almadim.Sagolsun murat aliverdi.Sonra muratin cok begendigi bi yer varmis oraya goturdu beni.Aslinda guzel yerdi ama bana cekici gelen pek guzel sey yoktu.Uu sanirim gozume bisey ilişti.Cok tatli bi t-shirt.Inanilmaz guzeldi bu 34 lira.Sagolsun kocam bunuda aldi haha .Tam kapidan cikarken  ne goreyim olamaz sakin bu o olmasinn.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerinden Asla VazgeçmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin