Ashton

580 32 9
                                    

  Ai trantit usa camerei tale si te-ai aruncat in pat.Parintii tai iti interziceau sa mergi la o petrecere doar pentru ca ei erau plecati si cineva trebuia sa iti supravegheze fratele mai mic in timpul lectiei de tobe.

-Noi plecam! ai auzit-o pe mama ta strigand chiar inainte sa incuie usa de la intrare. 

               Ti-ai ingropat capul in perna nervoasa din cale afara incercand sa te calmezi.

-La cat esti de batrana si eu m-as ingrijora daca ratez o petrecere, nu stii la cate mai apuci sa mergi, a spus fratele tau rautacius din pragul usii.

-Iesi afara! ai tipat aruncand cu o perna in urma lui.

               Dupa aproximativ o ora de la plecarea parintilor tai, auzi pe cineva sunand la usa.Sari din pat fara ca macar sa te mai obosesti sa te mai uiti in oglinda si mergi sa deschizi.In prag astepta un tip foarte inalt cu parul in culoarea nisipului si ochii ca niste smaralde nepretuite.Ti-ai dat seama ca te holbai la el abia atunci cand fratele tau mai mic te-a dat l-a oparte din drum invitandu-si profesorul inauntru.

-Ma scuzati un moment, ai reusit sa indrugi apoi ai disparut in camera ta.

                     Te-ai napustit asupra sifonierului de unde ai inceput sa arunci in stanga si in dreapta haine.Nimic parca nu ti se potrivea.Dupa ceva timp in care nu ai reusit sa te hotarasti ai decis sa porti bluza si blugii preferati, cu asta nu aveai cum da gresi.

                        Fratele tau mai mic se chinuia sa "compuna" ceva, dar daca o pisica ar fi lovit cu labutele in tomberon ar fi sunat mai bine.Profesorul sau incerca sa zambeasca si sa il incurajeze, dar arata ca si cum cineva il impunge cu un bat in fund.Nu ai reusit sa iti inabusi chicotitul, vazandu-i expresia faciala.Acesta ti-a remarcat prezenta, aruncandu-ti un zambet fermecator.Iti simteai obrajii cum ia foc.Nici tu, nici el nu a-ti mai scos nici un cuvant pana la finalul lectiei.

                     Te simteai dezamagita atunci cand ai vazut cum isi strange lucrurile gata sa plece.Starea s-a amplificat atunci cand acesta chiar a plecat, spunandu-ti doar un simplu "pa" in treacat.Ai inchis usa in urma lui lasandu-te sa aluneci usor pana pe podea.

-Doar nu iti imaginai ca ai sanse cu el, a spus enervantul tau frate.

                               I-ai aruncat o privire criminala fiind doar la un pas sa nu cedezi si sa il smotocesti bine, cand ai fost intrerupta de un ciocanit.Ai deschis cu o falca in cer si una in pamant, dar te-ai calmat aproape instantaneu cand ai vazut cine era.Tipul de mai devreme te privea zambindu-ti atat de larg incat ai fi putut jura ca face reclama la pasta de dinti.

-Ma tot gandeam, incepu acesta stangaci.

-La ce? il intrebi entuziasmata.

-Vrei sa iesi cu mine? rosti acesta rapid intrebarea ca si cum ar fi scapat de o povara.

-Sigur, i-a- raspuns zambitoare.

                         Ti-ai luat geaca din cuier, apoi ai trantit teatral usa in urma ta.

-Ashton, spuse acesta din senin intinzandu-ti mana.

                     Pentru prima data iti dai seama ca ai acceptat sa iesi cu un tip al carui nume nici macar nu il sti.Te-ai prezentat intinzandu-i de asemenea mana.Acesta a ridicat-o pana in dreptul buzelor sarutand-o.Gestul sau chiar te-a impresionat.A-ti mers impreuna la un film al carui nume nici nu l-ai retinut,deoarece pe tot parcursul filmului a-ti vorbit.Ti-a povestit despre trupa din care facea parte si despre visul sau de a ajunge celebru.Nici nu ti-ai dat seama cand a trecut timpul.

                    Cand ziua incepea sa dispara, iar noaprea isi facea simtita prezenta ai decis ca era timpul sa mergi acasa.Cand a-ti ajuns te-ai hotarat in sfarsit sa ii pui o intrebare care te macinase toata ziua.

-Faci asta cu toate fetele? ai spus pe nerasuflate.

-Nu toate fetele ma fac sa ma simt ca si cum un stol de fluturi se agita in stomacul meu.

-Esti prea perfect pentru a fi real, ai spus fara sa gandesti.

-Sunt la fel de real ca asta, iti sopteste la ureche apoi te saruta.

Eh dragilor sper sa va placa, sincer nu am mai facut asa ceva de prea multe ori pana acum deci daca nu sunt chiar cele mai geniala "imagineaza-ti" asta e pentru ca sunt abia la inceput :* 

                                                                            XOXO Red Queen

5Second of Summer-Imagineaza-ti!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum