Calum

454 22 3
                                    

              Erai de mai bine de cateva ore in aeroport, cand ai decis sa mergi sa iti cumperi o cafea.Il asteptai pe Calum , iubitul tau, sa se intoarca acasa din ultimul sau turneu.Avionul cu care trebuia sa ajunga a avut cateva probleme tehnice, asa ca trebuia sa vina cu un altul care intarzia.Fanii baietilor ii asteptau cu un entuziasm debordant sa se intoarca acasa.

                  Iti era atat de dor de Calum, nu l-a mai vazut de mai bine de 3 luni.Iti era dor de felul in care te lua in brate, de felul in care iti soptea "te iubesc" apoi te saruta, iti era dor sa te trezesti inaintea lui dimineata si sa il privesti cum doarme, iti e dor de vocea lui usor ragusita dimineata, iti era dor de tot ceea ce insemna el pentru tine.

                       O voce monotona si plictisita a anuntat ca zborul avionul in care erau baietii tocmai a aterizat pe pista.Multimea de fete a inceput sa tipe din ce in ca mai tare. Dupa cateva minute de asteptare, l-ai vazut pe Luke  cum isi face loc printre fanele in delir. Cearcanele din jurul ochilor sai albastri erau proeminente, dandu-i un aspect obosit. In urma lui i-ai vazut si pe Michael si Ash, dar Cal nu era nicaieri. Incepeai sa fi neliniștita cand ai vazut ca multimea, impreuna cu cei trei se indreapta spre iesire.

                       Te uitai spre culoarul pe care trebuia sa apara, asteptand ca in orice moment sa il vezi, cand dintr-o data ai simtit cum o pereche de brate se incolaceste in jurul tau. Te-ai intors pe calcaie, dând  nas in nas cu el.

                         Purta un hanorac negru si clasici sai blugi negri rupti in genunchi. Pe cap avea o sapca, probabil o purta pentru a nu fi recunoscut de fani. Lacrimile au inceput sa iti curga pe obraji fara sa mai le poti controla. Iti era atat de dor de el, toate noptile in care adormisei singura,gandindu-te ce face acum luaseră  sfarsit. Te-a luat in brate, mangaindu-ti parul pentru a te linisti.

                              Ti-ai dat seama ca erati in mijlocul aeroportului, la vedere si nu stiai cand fanii s-ar putea napust asupra lui. Ca de obicei parea ca va ganditi la exact aceelasi lucru, si te-a luat de mana pornind spre iesire. Nu a scos nici un cuvant pe tot parcursul drumului de la aeroport pana acasă, asta ingrijorandu-te putin.

                          A parcat masina in fata casei voastre, api s-a intors catre tine.

-Mai ti minte cand ti-am spus ca am planuri serioase cu tine?
 
           Ai dat din cap in semn afirmativ.

-Uite,asta e dovada ca nu am glumit, a spus aratandu-ti incheietura mainii sale.

     Ti-a luat ceva sa iti dai seama ce este datorita emotiilor pe care le aveai. Era un tatuaj cu prenumele tau, dar in locul numelui tau de familie,era Hood.

-Oh,Calum! ai reusit cu greu sa indrugi.

-Mi-a fost dor de tine, a spus acesta, apucandu-ti barbia si sarutandu-te.

Dragilor sper ca nu mi-am iesit din mana in perioada in care am lipsit. Multmesc ca in continuare cititi ceea ce public si stiti deja ca va iubesc! Kiss kiss

                                               XOXO Red Queen

5Second of Summer-Imagineaza-ti!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum