Part 4

48 3 1
                                    

"Možemo prvo da jedemo? Evoo je picaa! Dobar dann, hvala na pici"
Platio je i ušao u kuću.
Nakon jela prešli su na stvar. Mingi i Yunho su sedeli na kauču, a San i Wooyoung na foteljama pored.

"Za početak otkrili smo jednu veoma strašnu stvar. Dečak koji te je onog dana pretuko, nije otišao ni u jedan drugi grad ili državu. On je mrtav."
"Molim?!" Uzviknuli su San i Woo u isto vreme. "Kako?" Upitao je Wooyoung
"Taj slučaj zamaskiran je kao nesreća. Navodno je dečak potrčao za loptom koja je bila na ulici i udaren je autom. Međutim to nije tako. Izjava svedoka glasi 'Tog dana šetao sam psa, neki visoki čovek sa maskom na licu jurio je malog dečaka, kada je dečak izleteo na ulicu auto ga je udario. Kada su ga udarili onaj dečko koji ga je jurio ušao je u taj isti auto...' zašto bi ga jurili, ubili i nastavili zajedno dalje? Takođe imamo nešto o tvojoj porodici." Podigao je pogled prema Wooyoungu.
"Šta znaš o njima?"
"Oni su u Busanu. Uglavnom Mingi i ja samo bili tamo neko vreme i Ha Young je Mingieva bivša devojka."
"Molim" viknuo je.
"Ovo dovodi do ludila" rekao je San prisloneći se na svoju ruku gledajući svu troicu.
"Došli smo na ideju da uradimo DNK. Da li se slažeš sa tim?"
"Da... da. Ali zašto?"
"Moramo da proverimo da li je ona stvarno tvoja sestra i da li si stvarno sin gospodina Junga."
"Pa zar misliš da nisam?"
"Woo, mi smo detektivi, budući, ali najvažnije je da uradimo detaljno istraživanje. To zahteva sve"
"Ti si ga to nazvao Woo? Hahahah Woo stekao si još jednog prijatelja."rekao je Mingi srećniji nego sam Wooyoung.
"Mingi, uozbilji se malo."
"Budući partneru Jeong, i ti i ja znamo da ste prijatelji i da si opušteniji. Svakako vratimo se našem ozbiljnom istraživanju."
"Khm da. Treba nam malo tvoje kose. A ti zovi vođu našeg budućeg tima i reci mu da ti pošalje njenu četku za kosu."
"Sad me teraš i da naređujem vođi Seok. Baš si drag."
"Ajde brzo."
Ustao je i isekao mu pramen kose. Stavio u kesu i lepo je zatvorio.
"Woo.. sestra ti je izrasla u prelepu devojku. I bila je dobra devojka."
Po prvi put video je Mingia koji bez šale govori.

Znate li onaj osećaj kad mnogo boli, a i dalje vam osmeh stoji na licu? E taj bol. Želja da bude jak pred njegovim prijateljima je bila jaka, ali ipak je ljubav prema Ha Young bila jača.

"Zašto je onda bivša?"upitao je pomalo zbunjen.
"Bila je dobra devojka, ali me je prevarila.. 2 puta. Prvi put sa mojim prijeteljem koji nije znao da smo mi u vezi. Jer smo jedno vreme to krili. A drugi put se napila i otišla.. u wc i.. hvatala se sa nekim likom."
"O Mingi!" Ustao je San i zagrlio ga. "Smiri se molim te. Nemoj da plačeš"

Kao i San, Mingi je bio jako emotivan i dobar. Ljudi su ga iskorišćavali kada je od njih to najmanje očekivao. Ali nije dopustio životu sa ga slomi (nemojte ni vi).

Yunho je Mingia potapšao po ramenu i rekao, sada malo nežnijim glasom "idemo".
Nije mogao da govori. Samo je klimnuo glavom i krenuo ka vratima.
"Vraćamo se uskoro."rekao je Yunho
"Uvek ste dobrodošli"dobacio je Woo.
Kada su izašli San se bacio na krevet i duboko udahnuo. Woo je znao o čemu razmišlja. San nije bio zaljubljive prirode, voleo je samo tu jednu devojku koja je htela sve osim njega. Prihvatio je činjenicu da su on i ona nemoguća misija. Svaku lošu reč o njoj San bi izokrenuo da zvuči lepo. Jako je bahata ponekad, ume da ismejava bolje nego bilo ko. Čak je i Wooyounga ismejavala i dovodila ga do suza dok su bili u osnovnoj, ali Woo nikada to nije zamerio Sanu koji ju je pravdao. Pobogu, opravdao je 3 prevare svoje devojke i uverio sebe da se to nije desilo.

Wooyoungove misli lutale su. Voleo je Yeji više nego bilo koga. A ona mu je to sve uradila. Voleo je i čekao porodicu koja je otišla i više nikada nije pojavila. Imao je jednog prijatelja koj mu je bio uvek dovoljan. Ma da nije da nikada nije poželeo više njih.

"Woo"
"Da?"
"Idem da spavam, možeš li da me probudiš oko 7 večeras? Moja smena je od 8 večeras do 6 ujutru"

Nadam se da vam se sviđa💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jung WooyoungWhere stories live. Discover now