07

4.5K 150 35
                                    

-Чонгкук, докосни се за мен! - заповяда той изведнъж.

А чернокосият само това и чакаше. Ръката му се плъзна по тялото, спирайки се на зърната. Започна да си играе с едното, стискайки го. Влажният му поглед не се отделяше от очите на Ким. Простена силно и засмука един от пръстите си. Усукваше езика си около него, изкарваше го от устата си, облизваше го обилно. Другата му ръка продължаваше да дразни настръхналите зърна. Бе толкова различно да се докосва пред него. Учителят се задоволяваше, въздишайки, Кук следеше движенията му. Пенисът набъбваше с всяко потъркване. Чонгкук се изви като дъга и изстена. Усещаше се мокър и пулсиращ, но чакаше команда. Опитваше да играе по правилата му. Може би щеше да бъде забавно.

Извади пръста от устата си и навлажни гърдите си.
- Господин Ким! - извика силно, прехапвайки устна.

Техьонг прокарваше лежерно ръка по дължината си. Гледката бе страхотна. Любопитството, да види Кук до колко може да се побърка, го жегваше отвътре. Извратена усмивка се залепи на лицето му.

Втора заповед:
- Докосни се там, Чонгкук! Покажи ми как ти действам! - почти изсъска той.

Чонгкук изстена под тежестта на тембъра му. Можеше да свърши само от гласа му. Ръката му се спусна към слабините и той разтвори крака широко, излагайки възбуждащата картина на показ. Погали тестисите си, прехапвайки устна. Изгаряше да се докосне агресивно, да свърши. Но гледката на измъчения и жаден Техюнг му доставяше удоволствие. Харесваше му как се смръщват веждите му всеки път, щом Кук се размърдаше, харесваше му как го гледаше, харесваше му, че го искаше. Техюнг полудяваше за него.

Чонгкук не се сдържа и обхвана пениса си. Главичката бе покрита с предеякулационна течност, бе влажна и зачервена. Малки изпъкнали вени се виеха по цялата дължина. Месото пулсираше в ръката му, а той нарочно се измъчваше. Дланта му се плъзгаше бавно, палецът се завърташе на върха. Другата ръка отново бе поел в устата си. Представяше си как облизва господина, как увива език около топките му и го прокарва чак до върха.

- Ммм, колко сте вкусен, господин Ким! - чернокосият се усмихна половинчато и надигна ханша си. - Искате ли ме?

Ким не издържаше на гледката. Изпитваше ревност, докато гледа как малкият се докосва вместо него. Още малко и щеше да избухне. Та тялото на Чонгкук бе перфектно.

~Pleasure behind Pain°VKook°Onde histórias criam vida. Descubra agora