Első randi (2. rész)

667 25 7
                                    

Áts Feri: Mióta először találkoztatok Ferivel, többször is elmentetek együtt fára mászni. Volt, hogy csak olvastatok, volt, hogy a fa alatt piknikeztetek, de a legjobban azt élvezted, amikor órákig beszélgettetek.                                                                                                                   Egyik nap hazaértél az iskolából, bementél a szobádba és egy papírt vettél észre az ágyadon. Ez állt benne:

Kedves (k/n)!

Nagyon élveztem az együtt töltött délutánokat. Örömömre szolgálna, ha holnap 3 órakor lejönnél a szokásos fánkhoz.

                                                                                     Szeretettel:

                                                                                                Áts Feri

Elmosolyodtál és alig vártad a holnapot. Lassan jött. Egész nap szórakozott voltál, mert egyre azt próbáltad elképzelni, mit akarhat Feri. Amikor hazaértél, teljes feszültségben vártad, mikor indulhatsz már, nehogy túl korán legyél ott. Fél három tájékán elkezdtél készülődni, majd mikor már kész voltál, felkaptad a farmerdzsekidet és elindultál le a parkba. Odaértél a fátokhoz pontban 3 órakor és még a szavad is elállt a látványtól, ami fogadott : Feri fejjel lefelé lógott arról az ágról, amin te ültél, mikor először találkoztatok, és egy transzparenst tartott, amin ez volt olvasható: 

                                                                          SZERETLEK!

                                                                LENNÉL A BARÁTNŐM?

Természetesen igent mondtál. Ezek után elmentetek fagyizni és fantasztikus délutánt töltöttetek együtt.


Barabás: Amióta először találkoztál Zsomborral, többször is segített a tanulásban, te pedig fokozatosan elkezdtél gyengéd érzelmeket táplálni iránta. Bár te ezt nem tudtad, de ő sem volt közömbös veled. Egy kis idő elteltével már nem csak tanulni mentetek át egymáshoz. hanem beszélgetni, videójátékozni, vagy éppen filmezni.

Közeledett a szalagavatód, és úgy döntöttél, Zsombort is meghívod, mert miért ne? Talán még táncolni is tudsz majd vele.

Két héttel a bál előtt összeszedted a bátorságodat, és bekopogtál hozzájuk. Az anyukája nyitott ajtót, s magától értetődő természetességgel beengedett. Már csukott szemmel is elnavigáltál volna a lakásban, így egyenesen Zsombor szobájába mentél. Ő éppen az ágyán feküdt, és chatelt valakivel, de amikor meghallotta, hogy társasága van, felült és megkérdezte, mi járatban vagy.

- Tudod, szerettem volna kérdezni valamit - kezdted, de már érezted, nem lesz ez olyan könnyű, mint az előzőleg gondoltad.

- Igen? És mi az?

- Tudodkéthétmúlvaleszaszalagavatómésörülnékhaeljönnél - mondtad egy szuszra.

Úgy nézett, mint aki még nem dolgozta fel teljesen a kapott információt, de hamar válaszolt:

- Szóval elhívsz a szalagavatódra? - somolygott.

- Hát, ja - mondtad pironkodva.

- Olyan barátiasan vagy olyan randisan? - kérdezte, szélesedő vigyorral.

- Hát, kábé olyan randisan? - kérdezted, inkább mint mondtad, és érezted, hogy az arcod már valószínűleg pirosabb, mint a főtt rák.

- Szívesen elmennék veled, de tarts fenn nekem egy táncot! 

- Rendben. Akkor szia!

- Szia!

Alig vártad a bált, és aznap már szinte nem lehetett veled bírni. Nagyon tetszett a ruha, a tánc amit az osztályod betanult, egyszerűen minden. 

Az osztályfőnök azt mondta, fél órával kezdés előtt legyetek ott, a meghívottak jöhetnek később, de ti még egyszer elpróbáljátok a táncot. Azonban a szüleid ragazkodtak hozzá, hogy veled együtt menjenek, te meg gondoltad, hogy akkor már Zsombort se hagyjátok ki, így négyesben indultatok el.

Minden rendben zajlott, de mindenki az igazi bulit várta. Elindultál, hogy megkeresd Zsombort, és táncoljatok, de ő talált meg téged előbb és felkért táncolni. Később bemutattad a barátaidnak, majd amikor vége lett hazamentetek. A szüleid a lépcsőházban előre mentek, így mielőtt követted volna őket a lakásba, megköszönted a táncot Zsombornak, nyomtál egy puszit az arcára majd bementél.




Sajnálom, hogy nagyon eltűntem, de még élek, és remélem tetszik az iromány. Viszont már csak egy témára van ötletem, így szívesen elfogadok javaslatokat.

A Pál utcai fiúk preferencesWhere stories live. Discover now