1. Dopis

2K 91 24
                                    

Harry seděl u okna, koukal ven na noční oblohu a ulici osvětlenou pouličními lampami. V hlavě si pořád musel opakovat, že už jen měsíc a bude zpět v bradavicích, jinak už by se u tety a strýce asi zbláznil.

V posledních měsících se Dudley začal chovat hůř než kdy jindy, protože zjistil že mu Harry stejně nemůže ublížit. Se svou partou zase začal hrát svoji oblíbenou hru ,,Hon na Harryho,, a nebál se Harrymu i něco zlomit, když se bránil.

Nebelvírovi pomalu začínaly docházet lektvary na bolest, bezesný spánek a hlavně kostisrost (který za poslední měsíc musel používat docela často).

,,Už aby to bylo za mnou.,,

Byla už skoro jedna hodina ráno, ale Harrymu se do postele ani trochu nechtělo. Už asi týden očekával sovu od Rona, ale pořád nic. Hedvika se zpět z Doupěte vrátila před osmi dny, ale dopis nenesla.

Náš hrdina už Ronovi poslal dva dopisy, ale ani na jeden mu nepřišla odpověď.

Harry začínal už pomalu panikařit.
,,Co když se mu něco stalo? Co když se Voldemort zase o něco pokusil?,,

Najednou se ozvalo zaklepaní a mladý nebelvír skoro spadl z parapetu, ale když zjistil, že je to sova klepající na okno, tak se začal radovat.

Pustil sovu dovnitř a z nohy jí odvázal pergamen. Než stihl zareagovat, sova se vznesla a vyletěla oknem zpět do tmy.

Rozložil pergamen a začal číst.

Drahý chlapče

Dnes jsem byl obeznámen s nečekanou informací a díky té se zítra vracíš do bradavic. Doufám že ti to tedy nevadí.

Bohužel už u svých příbuzných nejsi v bezpečí.

Více informací ti teď napsat nemůžu. Vše potřebné víš a ostatní ti povím až u mě v ředitelně.

Pošlu pro tebe někoho z profesorů.
Buď připraven.

Albus Brumbál

Harry si dopis přečetl třikrát. Nemohl tomu uvěřit, jeho prosby se vyplnily. Jede zpět do bradavic.

Nebude tu muset tvrdnout další měsíc. A nebude muset dělat Dursleovým domácího skřítka.

Ihned začal balit, ale tak potichu aby neprobudil strýčka a tetu.

Okolo třetí hodiny ráno šel do postele, ale nespal, jen přemýšlel nad zítřkem.

,,Co mu Brumbál asi chce? Proč už tu není v bezpečí? Co se zítra dozví? Budou tam i Hermiona a Ronem?,,

A s těmito otázkami v hlavě náš mladý hrdina o půl hodiny později usnul.

Vím, není to nic moc. Ale i tak doufám že se vám bude povídka líbit.
Nevím jek často budou vycházet kapitoly, bude to hlavně podle nálady.
A pokud tam budou nějaké chyby, tak mě prosím upozorněte, abych to mohla opravit. 🖤🖤





Kočičí láska /SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat