2. Nepříjemné Překvapení

1.7K 108 55
                                    

Ráno se Harry probudil chvíli po osmé hodině. Hned si vzpomněl, že dnes odjíždí a to mu vykouzlilo úsměv na tváři. Upřímný a veselý úsměv, který jeho tvář už několik týdnů postrádala.

Na snídani ani nepomyslel. Žaludek se mu kroutil nedočkavostí.
Místo toho začal kontrolovat, jestli má vše sbalené.

,, Ještě to musím říct tetě a strýčkovi.,, vzpomněl si Harry.

Po tom co si zkontroloval, že má vše, tak sešel dolů po schodech, aby mohl říct Dursleovým, že dnes odchází.
Ale než stihl sejít schody, ozvalo se silné zaklepání na dveře.

Z obýváku se vyřítil strýček Vernon a mumlal si pod vousy, kdo to takhle po ránu otravuje.

Ještě než otevřel dveře, aby se koukl kdo to klepe, tak se s nahněvaným obličejem otočil na Harryho.

,,Co ty tady okouníš, padej do pokoje!''
zakřičel Vernon.

,,Ano, strýčku Vernone.''

To už ale osoba čekající za dveřmi nevydržela a ozvalo se tiché ,, Alohomora''
  
Strýček zamrzl v pohybu. A se svýma vyděšenýma prasečíma očima se podíval zpět na dveře, které se vzápětí otevřely.

A v nich byl on. Jeden z mála lidí, které teď Harry rozhodně vidět nechtěl. Snape.

,, Proč to musí být právě on, kdo pro mě přišel?,, bědoval Harry v duchu.

,,Dobrý den pane Pottre, vezměte si věci, odcházíme. '' řekl ten velice známý hluboký hlas.

To už se ale strýček Vernon vzpamatoval ,,TEN KLUK NIKAM NEJDE A VY VYPADNĚTE Z MÉHO DOMU!!!'' začal křičet.

Snape vytáhl hůlku, dal jí Vernonovi ke krku a potichu, ale zřetelně pronesl ,,Pan Potter jde se mnou a pro Vaše vlastní dobro bych Vám radil být zticha a spolupracovat!"

Vernonova malá očka málem vypadla z důlků a polil ho smrtelný pot. Stál tam a bál se i dýchat.

Z kuchyně se vyřítila Petunie, kterou přilákal Vernonův křik. Když si však všimla co se děje, jako by na pár sekund zamrzla v čase.

Když se vzpamatovala, začala křičet
,,CO TU DĚLÁŠ SNAPE? OKAMŽITĚ PUSŤ MÉHO MANŽELA A VYPADNI Z MÉHO DOMU, NIKDO TĚ SEM NEZVAL!!"

,,Ale, ale Petunie. Bohužel nemohu, jsem tu na příkaz samotného Albuse Brumbála. Takže pokud nechcete, aby se vám něco stalo, tak mi uhněte z cesty! A Vy Pottre si dojděte pro věci!"
promluvil se zaťatými zuby Snape.

Harry se rychle vzpamatoval a vyběhl po schodech do pokoje pro své věci.

Tak a je tu druhá kapitola. To mi to ale trvalo. No jo no, za chvíli budou přijímačky a já toho mám nad hlavu. Budu se snažit vydávat kapitoly alespoň jednou/dvakrát do týdne .
Doufám že se vám kapitola líbí a že mi neunikla žádná pravopisná chyba (kdyžtak mě upozorněte, ať to můžu opravit)

Tak zase příště 🖤🖤❤️❤️


Kočičí láska /SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat