HERŞEY'DEN BİR TUTAM

75 4 4
                                    

Yaşlarım Senelere Göre Akıyor. Bu Hal Ve Halimden Ötelerde Bir Yerlerdeyim. Uzun Lafın Kısası Yok, Yahut Çarem. Geceleri Karanlık Gündüzler İse Ak'ım. Bir Tutam Karma Karışığım. Dağ Gibiyim Esintili Ve Serpintili Ben Nadide Narin Rüzgarım,Çiselerim,Tökezlerim, Topallrım,Dağılımışım,Toparlanırım. Elimdeki Bu Çiçek Her Seferinde Aynı Kişiyi Bekler. Aklım Bendimle Muharebelerdeyim. Eşelediğim Bu Toprak Kan Kokusu,Bu Başıma Gelen En Büyük Ölüm Korkusu. Can Havlim Kaderimdir ve Kederim. Olması Gereken Şeylerin Payına Düşen Kısmıda Budur.Yolum Fazla Yokuş Eğer ki Sen  Böyleysen Ben Bu Hızla Yok'um,Teveccünüm Ben Tokum. Anlamına Varmak İstediğimiz Şey İçin Bir Sonumuz Var. Kalbin Katılaşıp Donması? Pekiya Sonrası ? Seramik Bir Mezarda İliklemekteyim. Yaşamın İnce Çizgisidir Bebekliğin. İçime Düştüğün kuyum,İçindeki Mutsuzluğum. Dar Zamanda Gelen Kılcal Ağrı. Bu Köprüden Hızlı Geçelim Amellerin Fayda Varsın. Zırhım,Güvenim Ve Sadakatim Ben Kendi Kendime Hakikatim. Saatsiz Bir Zamandayım,Farkındayım. Gözlerimden Akar Geçer Onca Hatıralar. Canımı Sıkan Suyu Çıkan Rüyalar. Şekerli Ve Acı'ymış Az Birazda Mayhoşmuş Hayat Tadını Fazla Güzel Tadımladım. Taze Kalmalıydı Umutlarım, Ama Erken Bayatladı Güzel Anı'larım. Af Ola Yüreğim Gaf Dola. Sözlerim Yerine Göre Derinlere Ağır Basar. Varmak,Bulunmak İstediğim Yer Huzurun'un Bahçesi. Yeşeren Heybetim,Cesaretim. Geri Gelmeliyiz Son Eşikten. Duygularıma Usulca Umut Örttüm Bu Kışda Donmasın Diye. Sanıyorum ki Bir Kuşun Özgürlüğüydü Göğe Yükselip Uçuşun,Uçuşum.

•Halini Anlasın Bir Garibin Biri•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin