Mia: tak to je jako potom slepej
Nikol: musím s tím jako skoncovat........
Mia: co chceš jako dělat Nikol ?
Nikol: no půjdu jako za ním, a řeknu Dominikovi, že.....že......
Mia: že co Nikol ?
Nikol: to, že ho nechci a že ho vůbec nemiluju, no prostě něco na takový způsob Mio
Mia: ahaA v tom akorát přišel Lukáš s Denisou, a Lukáš potom řekl.........
Lukáš: holky hledá vás Jack
Nikol: a kvůli čemu Luky ?
Denisa: prej tu je nějaký mega problém, ale jaký to se dozvíme až vás všechny najdeme
Nikol: a kdo ještě chybí Luky ?
Lukáš: chybí ještě Marinette s Adrienem, ale Jessie je už šla hledat
Mia: aha.......
Nikol: ty se někde objeví jako vždy, no ale teď radši jdeme protože mě zajímá o který problém se jedna........A tak se všichni vydali za Jackem......
Z pohledu Marinette
Potom co jsem Adrienovi sedla na jeho klín a začala jsem ho vášnivě líbat a on mě, tedy samozřejmě poté co jsem se vyslíkla do spodního prádla a i jeho jsem potom vyslíkla do spodního prádla, tak pak mě chytl za můj zadek a došel semnou k nějakému stolu co tam byl a na který si mě taky pak položil, a potom si lehnul na mě a začal mě pak líbat po celým mím těle, a potom co se dostal na můj hrudník tak v tom jsme oba uslyšeli Jessie jak na nás volá, a tak jsme se s Adrienem zase společně oblékli a vydali jsme se společně za naší kamarádkou Jessie, a taky zjistit proč nás vůbec hledá.
Když jsme jí potom s Adrienem společně našli já jsem se jí hned zeptala, tak o co jde Jessie, že se po nás tak scháníš ? A Jessie se otočila k nám a pak řekla.
Jessie: tak tady jste ! Jack se po vás schání, prý máme mega velký problém, a kde jste teď spolu tu celou dobu jako byli ?
To by si chtěla vědět, co ? 😈 Řekla jsem a šibalsky jsem se na Jessie usmála, a zachvilku se ozval Adrien který se zeptal
Adrien: a Jessie, o který mega velký problém se to jedna ?
A Jessie se na Adriena jenom usmála a zachvilku mu odpověděla
Jessie: no to právě ještě nevím Adriene, nejdřív Jack chce aby jsme se všichni sešli a pak se teprve dozvíme o co se jedna
No tak půjdeme ne ? Nenecháme Jacka přeci tak dlouho čekat řekla jsem a Jessie s Adrienem se jenom usmáli, a pak kyvli na souhlas.
A tak se všichni 3 vydali na střechu za Jackem a za ostatními..........
Sraz u Jacka
Já jsem mezitím na střeše školy hlídal jestli se neblíží Leo jako Snike King, v tom už ale přišli ostatní a Mia se mě hned zeptala.
Mia: tak Jacku, teď tu jsme už úplně všichni, tak nám jako koukej teď honem jako říct o jaký mega velký problém se jedna ? A hlavně taky jako nevinechej vůbec žádný detaily ano Jacku, řekni nám úplně všechno hezky popořadě detail po detailu.
Dobře Mio, řekl jsem a potom jsem už začal vysvětlovat, no ten mega velký problém o který se teď jedná vlastně je, že tu máme dalšího Padoucha od Lišaje a.........., a v tom mi Adrien skočí do řeči a zeptal se mě
Adrien: Jacku, a o kterýho padoucha se to teď jedna ?
A já jsem mu řekl no Adriene jedna se o Snike Kinga, a není to ledajaký padouch co jsme kdy viděli a před kterým jsme kdy stáli, protože tenhle Snike King je úplně jiná kategorie, před takovým padouchem jsme ještě jako nikdy nestáli, jestli vás chyť do svého smrticího stisku, buch vám pomahej přátele.
ČTEŠ
Beruška a Černý Kocour: Nový Hrdinové 2
AdventurePo pár letech později se toho hodně dost změnilo, Nikol si napravila vlasy na hnědo a k tomu ještě začala chodit s Leem, Jessie začala chodit s Lukášem, Adrien s Danielem se nesnášejí jako vždy a ke všemu se ještě hádá s Marinette, protože se jejich...